Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2010, 20:50
Lyriel
Lyriel is offline
Hoi! Ik ben Lena
Ik ben 18 jaar oud en kom uit Duitsland (dus sorry voor taalfoutjes (het zou leuk zijn als jullie die kunnen corrigeren zodat ik uit mijn fouten leer ) en alsjeblieft geen voorordelen ) maar ik woon vlak bij de Nederlandse grenz (bij Winterswijk of een half uurtje van Enschede weg) en dus leer ik Nederlands op school
Ik hou van muziek, vooral Symphonic Metal, Gothic Metal, Folk Metal...zoiets^^ (ik ga ook straks naar Epica naar Reuver City daar verheug ik me al erg op <3) en zing erg graag, als ook niet bijzonder leuk
Anders lees ik graag, vooral Fantasy en boeken over lesbische liefde Op het moment ben ik gek op Harry Potter Fanfiction (ik lees nu een die "Closing The Door" van "Sarini" op fanfictions.net heet, erg leuk <3)
En ja.. als jullie anders nog iets willen weten, vraag maar gewoon
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2010, 20:52
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Welkom!

Grenz = grens

En.. fantasy over lesbische liefde? Ieder zijn ding
Oud 30-09-2010, 20:55
Picidae
Picidae is offline
Hey welkom!
Je studeert hier in nederland, zo ja wat?
En je Nederlands is al behoorlijk goed!
Enige foutje is grenz ipv grens.(Te laat )
En je zin "en zing erg graag, als ook niet bijzonder leuk " loopt niet helemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 20:56
Lyriel
Lyriel is offline
ah ja, klopt
Fantasy EN lesbische liefde^^ boeken waar én fantasy én lesbische liefde thema's zijn heb ik nog niet gezien, alleen misschien "The Mists of Avalon" van Marion Zimmer Bradley^^

Ne, ik ga nog naar school (iets tussen VWO en TTO in Nederland) maar ik heb wel "Niederländisch Leistungskurs" dus 5 lessen Nederlands per week (morgen ook een proefwerk, aah^^)
maar als ik met school klaar ben wil ik graag in Nederland gaan studeren, ik weet alleen nog niet wat en waar xD
Op het moment zou ik vertalen in Maastricht of "Freizeit und Tourismusmanagement" (geen idee hoe dat op Nederlands heet) in Deventer leuk vinden maar.. ik weet het nog niet^^

Ja ik wist niet precies, hoe ik dat moest schrijven^^ in iedere geval hou ik van het zingen ook als ik niet bijzonder leuk zing
Met citaat reageren
Oud 03-10-2010, 12:45
Gray-Fox
Gray-Fox is offline
welkom Lena
Oud 05-10-2010, 18:48
Naimin
Naimin is offline
Heey welkom

Ben jij die meid die heeft gewonnen bij het Eurovisie songfestival??
Oud 05-10-2010, 19:04
Em.
Em. is offline
Wat flauw, iedere Duitser die zo goed Nederlands kan, geeft mij het gevoel extra te falen omdat ik zo ontzettend slecht was/ben in Duits. En ook niet altijd even goed in Nederlandse grammatica. (Spellingcontrole. <3)

Welkom op het forum, in ieder geval! En succes met je Nederlands.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten