Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Niet leuk: midden in een proefwerkweek zitten, vandaag 3 toetsen van 2 uur (geschiedenis, nederlands, biologie) en als je dan thuis komt beginnen met leren voor de volgende dag...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik krijg net op intranet te zien dat ik 3 van mijn 4 tentamens gehaald heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Woei, was het moeilijkste thema van mijn hele opleiding, maar heb het gehaald, in ieder geval de twee moeilijkste tentamens wel!!! En het opvallende is: niet met een zesje of zo maar met superhoge punten!!!!!!!!!! Shit, nu ben ik een nerd natuurlijk he
![]() ![]() Consolideren (moeilijk vak, simpel tentamen) ---> 8,0 Externe Verslaggeving (simpel tentamen) ---> 7,0 Fiscale Jaarrekening (wat ik d8 dat ik verknald had) ---> 8,5!!! ![]() Nu Belastingrecht nog, denk dat ik dat ook wel gehaald heb! ![]() Excuses voor mijn blijheid ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Gedeeltelijk...
Had een 4,5 voor het ene vak (wat betekent dat ik voor mn propedeuse nog moet herkansen in september) maar ook weer een 7,5 voor StudieLoopbaanOntwikkeling (wat inhoudt dat ik géén negatief bindend studieadvies krijg ![]() |
![]() |
|
Je mag pas klagen als je 3 tentamens op 1 tiende (en soms nog minder) niet gehaald hebt waardoor er eigenlijk 27 studiepunten door je neus geboord worden.
![]() Nee, maar ik kan me goed voorstellen dat het klote is. Maarja, je kan het jaar altijd nog over doen. Dan zul je volgend jaar je best maar moeten doen. Meer kan je momenteel niet doen, he? ![]()
|
Toen een klasgenoot even luidruchtig verkondigde hoe verliefd ik wel niet was een jaar geleden, waar de persoon in kwestie dus ook bij zat..
Mag de aarde open scheuren onder me ofzo? ![]() Of wat nou als je te horen krijgt dat je verslag, waar je dus 2 weken keihard aan hebt zitten werken, is afgekeurd, terwijl er mensen zijn die het in een middag in elkaar hebben gezet en een 7 halen? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
sneakers..... Fossilsurf | 27 | 10-11-2005 16:07 | |
Films, TV & Radio |
Gilmore Girls #7 Sasz | 500 | 05-01-2005 11:41 | |
Muziek |