Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er zijn vissen die van geslacht veranderen tijdens hun leven... En er zijn dieren die van nature Hermafrodiet zijn.. Tsja... En wat ik zou doen als mijn pa homo was? Me afvragen waarom hij dan met mijn moeder getrouwd was en hem verder alle liefde ter wereld gunnen, met een man of vrouw..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En verder moet je pas zeggen dat je iets vies vindt, nadat je het geprobeerd hebt, anders kun je er niks over zeggen...
|
hey, dit vind ik wel rot voor je, zeg!
ik kan me best voorstellen dat je hier niet van houdt, k weet niet of het erfelijk is, en een advies heb ik niet voor je, alleen dat ik ook niet zo blij zou zijn als ik m'n vader zo zag!! naja, hoe nutteloos kun je replyen?
||
![]() |
Citaat:
|
zeker zeker
dit is geen goede plek voor deze topic zeg eens onzeker mannetje; het feit dat je alleen al denkt dat seksuele geaardheid erfelijk is, maakt je achterlijk. en dan heb ik het nog niet eens over die opmerking dat man en vrouw bij elkaar horen. wat ben jij kortzichtig ; je moet verder kijken dan je neus lang is kneus |
![]() |
|
damn, k master k, echt zwaar klote voor je! ik stel dan ook voor dat jij jezelf ophangt en als boodschap achterlaat: dat ik mijn vader gepenetreerd zag worden door een andere vent heeft de laatste hersencel die ik nog had laten afsterven en er zit niks anders op dan mijn geluk te beproeven in het hiernamaals....
en ga er maar vanuit dat jij in de hel tusse n de homo's komt! have a nice time!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou homo bi of hetro? Anoniem56 | 22 | 15-11-2016 18:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ons nieuw neefje: Homo floresiensis Apomes | 31 | 30-10-2004 20:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
De Kantine |
Voornamen die vaak bij homo's voorkomen. Verwijderd | 63 | 27-05-2003 21:04 | |
Muziek |
is boy george nou homo? [roel, rutger, tim discussie] a new noise | 39 | 22-09-2002 01:29 | |
De Kantine |
is homo besmettelijk? CrazY G | 39 | 23-07-2002 16:03 |