Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 19:50
Lilything
Lilything is offline
Ok n tijdje geleden poste ik dit op L&R: http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=533712

neeee je hoeft t nie helemaal te lezen hoor Tging over n jongen die ik jaren geleden leukvond en waar ik nog weleens aandacht
Eergister heb ik m weer gezien:/ Het was echt weird.....we gaapten elkaar beiden aan, en ik wist niet waar ik moest kijken.

Ik was ineens weer dat verlegen meisje van toen.....Maargoe nou komt t onzinnige van dit verhaal, of maybe niet onzinnig... .
zat ik in de trein....laten we trouwens ff aannemen dat die jongen *blabla* heet...enne de machinist kreeg telefoon Zei die machinist: Hai *blabla* ja *blabla* kheb 2 treinstellen. Nee *blabla* ok *blabla* ja doen we *blabla* ok doei *blabla*......

moet ik nou bijgelovig worden of wat?
Oud 15-07-2003, 19:52
Brutus
Brutus is offline
wat?
Oud 15-07-2003, 19:53
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Rambo schreef op 15-07-2003 @ 20:52:
wat?

weet je dat ik dat d8 op dat moment....zo van: WAT NOU?!
Oud 15-07-2003, 20:00
AngelLena
AngelLena is offline
Niks moet, maar mag ik opmerken dat ik geen bal van je verhaal snap?
Oud 15-07-2003, 20:02
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 15-07-2003 @ 20:50:
Ok n tijdje geleden poste ik dit op L&R: http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=533712

neeee je hoeft t nie helemaal te lezen hoor Tging over n jongen die ik jaren geleden leukvond en waar ik nog weleens aandacht
Eergister heb ik m weer gezien:/ Het was echt weird.....we gaapten elkaar beiden aan, en ik wist niet waar ik moest kijken.

Ik was ineens weer dat verlegen meisje van toen.....Maargoe nou komt t onzinnige van dit verhaal, of maybe niet onzinnig... .
zat ik in de trein....laten we trouwens ff aannemen dat die jongen *blabla* heet...enne de machinist kreeg telefoon Zei die machinist: Hai *blabla* ja *blabla* kheb 2 treinstellen. Nee *blabla* ok *blabla* ja doen we *blabla* ok doei *blabla*......

moet ik nou bijgelovig worden of wat?

Ik snap dr geen snars van.......
Oud 15-07-2003, 20:07
jeffry
jeffry is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 15-07-2003 @ 21:02:
Ik snap dr geen snars van.......
Oud 15-07-2003, 20:11
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
Ha-ha
Oud 15-07-2003, 20:15
Lilything
Lilything is offline
simpele versie:

na 1 jaar hem niet gezien te hebben zag ik de jongen waar ik 4 jaar geleden op was, maar nog altijd n zwak voor heb gehouden, weer. Hij heeft een naam bijv. Remco

Zat ik in de trein helemaal beduusd...
krijgt de machinist telefoon, iets wat ik niet snap dat dat kan nog nooit gemerkt namelijk. En toen zei hij:

heeey remco! Ik heb 2 treinstellen remco
ja remco, klopt ja. Ok remco. Doei remco......

ik weet wel dat er meerdere mensen met dezelfde naam kunnen zijn, maar toch.....kword er haast bijgelovig van
Oud 15-07-2003, 20:17
Linlilalove55
Linlilalove55 is offline
Dus je d8 aan die jongen.. en toen belde iemand met dezefdle naam de machinist?..

Da swel toeval.. ik gloof nie in bovenaardse krachten enzo.. denk gwoon.. toeval..
Oud 15-07-2003, 20:19
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Linlilalove55 schreef op 15-07-2003 @ 21:17:
Dus je d8 aan die jongen.. en toen belde iemand met dezefdle naam de machinist?..

Da swel toeval.. ik gloof nie in bovenaardse krachten enzo.. denk gwoon.. toeval..
ja je snapt me
en hij zei ook zo 8terlijk vaak die naam...
maargoe.....

ok

ík geloof niet zo in toeval, toeval is geregeld
Oud 16-07-2003, 07:16
pe51
pe51 is offline
Zag je die jongen nu in de trein? Of zat je in de trein, vlak nadat je hem gezien had? En was je beduusd van dat je hem gezien had, of van dat die machinist steeds de naam van die jongen herhaalde?

Zo lang je niet kunt plaatsen wat voor soort toeval het voor je is, kun je er anders naar kijken misschien. Zo van:

natuurlijk kan de machinist over de luidsprekers die naam noemen, zijn collega héét gewoon zo. Maar waarom zégt die naam me zoveel? Zoveel dat ik hem niet eens op het forum schrijf ook? En wát zegt die naam me? Is het een opleving van de liefde van toen, of voel ik misschien meer bij hem?

Als je het zo bekijkt, kan je voorlopig van 'gewoon' toeval uit blijven gaan. Dan lukt het in ieder geval, om je gevoelens te plaatsen.

peter.
Oud 16-07-2003, 11:57
Shade
Shade is offline
bijgeloof is iets anders...met vrijdag de 13e en ongeluk en geluk enzo

Dit heet toeval....daar kan je in geloven of niet ik geloof niet dat het iets met bovennatuurlijke krachten te maken heeft
Oud 16-07-2003, 14:09
AngelLena
AngelLena is offline
Zou er niet zo snel iets achter zoeken...
Oud 16-07-2003, 14:15
Fade of Light
Fade of Light is offline
zelf ben ik er vrijwel van overtuigd dat dit toeval is...Remco is een naam die regelmatig voorkomt. Als hij nou dmkdamd0we had geheten, dan zou het wat anders zijn
Oud 16-07-2003, 14:24
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 16-07-2003 @ 15:15:
zelf ben ik er vrijwel van overtuigd dat dit toeval is...Remco is een naam die regelmatig voorkomt. Als hij nou dmkdamd0we had geheten, dan zou het wat anders zijn
Remco is een voorbeeld-naam, ze schrijft:
Citaat:
Hij heeft een naam bijv. Remco
Oud 16-07-2003, 14:25
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
pe51 schreef op 16-07-2003 @ 15:24:
Remco is een voorbeeld-naam, ze schrijft:
ohja, ik lees weer eens verkeerd, komt vast door het warme weer

dan is het dus afhaneklijk hoe vaak de naam voorkomt.
Oud 17-07-2003, 10:10
Repsaj
Repsaj is offline
toeval bestaat niet...
en k snap geen ruk van dat verhaal.

Bedoel je soms dat die conducteur de naam van die persoon noemde? Tsja dat had ik ook. K vind een iemand errug leuk en zat lingo te kijken. Er was een vrouw die heette hetzelfde als dat leuke meisje en zij noemde een woord wat de achternaam van dat leuke meisje was.

En toen dacht ik, dat is een teken van boven...
Oud 17-07-2003, 10:12
Repsaj
Repsaj is offline
en het grappige was, ik kijk nimmer lingo en zag het nu toevallig...drom ga k vanaav denk ik na het werk maar es na de aaltendagen

Heej hoi
Oud 17-07-2003, 10:17
Repsaj
Repsaj is offline
ik haat de syntus...ga k naar Deventer met de auto moet ik 3 maal w8ten voor de trein van die syntus...2 maal bij Eefde voor de sluis en 1 maal in D'chem...lekker boeiuh...ikga offtopic zorry...
Oud 17-07-2003, 13:00
AngelLena
AngelLena is offline
Best wel heel erg offtopic ja... Maar goed... Kan een keerjte gebeuren.
Oud 17-07-2003, 15:04
Verwijderd
Daarbij houdt bijgeloof iets totaal anders in.
Oud 17-07-2003, 17:20
Veja
Veja is offline
Het is niet zo heel erg bijzonder dat er in 4 jaar tijd een keer een jongensnaam voorbij komt die je al eerder hebt gehoord. Dat heeft volgens mij weinig met mystiek of bijgeloof te maken.
Oud 18-07-2003, 17:02
Lilything
Lilything is offline
nog n x de duidelijke versie

ik vond 4 jaar geleden een jongen HEEEEEL leuk (verliefd)
zijn naam zeg ik liever niet, maar het is ongeveer net zovaak voorkomende als remco hoor Ik had die jongen, nadat ik hem 2 jaar niet had gezien ofzo, die dag weer gezien! Ontzettend raar om hem weer te zien!

Toen zat ik dus krap n uurtje later in de trein erover na te denken en toen werd die machinist gebeld in zijn hokje. Normaal hoor je nooit iets vanuit dat hokje en nu wel, en hij noemde echt wel 10x DIE naam. Tuurlijk was het een ander persoon, maar het was erg vreemd.....

maargoed....ik geloof denk ik wel in toeval. Niks berust op toeval, want waarom heb je anders voorspellende dromen..?
Oud 18-07-2003, 17:03
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Repsaj schreef op 17-07-2003 @ 11:12:
en het grappige was, ik kijk nimmer lingo en zag het nu toevallig...drom ga k vanaav denk ik na het werk maar es na de aaltendagen

Heej hoi
kblijf t lief vinden dat je al mijn topics naleest
*kus*
Oud 18-07-2003, 19:47
Repsaj
Repsaj is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 18-07-2003 @ 18:03:
kblijf t lief vinden dat je al mijn topics naleest
*kus*
tsja...je moet toch wat...

maar toch...en ben je bij die knakker gaan zitten ind e trein