![]() |
|
Ok n tijdje geleden poste ik dit op L&R: http://forum.scholieren.com/showthr...threadid=533712
neeee je hoeft t nie helemaal te lezen hoor Tging over n jongen die ik jaren geleden leukvond en waar ik nog weleens aandacht Eergister heb ik m weer gezien:/ Het was echt weird.....we gaapten elkaar beiden aan, en ik wist niet waar ik moest kijken. Ik was ineens weer dat verlegen meisje van toen.....Maargoe nou komt t onzinnige van dit verhaal, of maybe niet onzinnig... ![]() zat ik in de trein....laten we trouwens ff aannemen dat die jongen *blabla* heet...enne de machinist kreeg telefoon ![]() moet ik nou bijgelovig worden of wat?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap dr geen snars van....... ![]()
|
Zag je die jongen nu in de trein? Of zat je in de trein, vlak nadat je hem gezien had? En was je beduusd van dat je hem gezien had, of van dat die machinist steeds de naam van die jongen herhaalde?
Zo lang je niet kunt plaatsen wat voor soort toeval het voor je is, kun je er anders naar kijken misschien. Zo van: natuurlijk kan de machinist over de luidsprekers die naam noemen, zijn collega héét gewoon zo. Maar waarom zégt die naam me zoveel? Zoveel dat ik hem niet eens op het forum schrijf ook? En wát zegt die naam me? Is het een opleving van de liefde van toen, of voel ik misschien meer bij hem? Als je het zo bekijkt, kan je voorlopig van 'gewoon' toeval uit blijven gaan. Dan lukt het in ieder geval, om je gevoelens te plaatsen. peter. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
toeval bestaat niet...
en k snap geen ruk van dat verhaal. Bedoel je soms dat die conducteur de naam van die persoon noemde? Tsja dat had ik ook. K vind een iemand errug leuk en zat lingo te kijken. Er was een vrouw die heette hetzelfde als dat leuke meisje en zij noemde een woord wat de achternaam van dat leuke meisje was. En toen dacht ik, dat is een teken van boven...
|
ik haat de syntus...ga k naar Deventer met de auto moet ik 3 maal w8ten voor de trein van die syntus...2 maal bij Eefde voor de sluis en 1 maal in D'chem...lekker boeiuh...ikga offtopic zorry...
|
nog n x de duidelijke versie
ik vond 4 jaar geleden een jongen HEEEEEL leuk (verliefd) zijn naam zeg ik liever niet, maar het is ongeveer net zovaak voorkomende als remco hoor ![]() Toen zat ik dus krap n uurtje later in de trein erover na te denken en toen werd die machinist gebeld in zijn hokje. Normaal hoor je nooit iets vanuit dat hokje en nu wel, en hij noemde echt wel 10x DIE naam. Tuurlijk was het een ander persoon, maar het was erg vreemd..... maargoed....ik geloof denk ik wel in toeval. Niks berust op toeval, want waarom heb je anders voorspellende dromen..?
||
Citaat:
*kus*
||
Citaat:
maar toch...en ben je bij die knakker gaan zitten ind e trein ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verzameld werk van Etmakas Verwijderd | 134 | 20-07-2012 00:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Films, TV & Radio |
[FILM] The Skeleton Key Verwijderd | 48 | 25-08-2005 17:40 | |