Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik hou het een jaartje voor gezien. Ik ga nu dertien jaar non-stop naar school, wat let me om te kijken hoe een jaar zonder school bevalt? In 2004 ga ik dan naar de HKU. Daar moet ik dan ook gewoon naar leven, dus ik ga me niet de koning te rijk voelen qua geld komend jaar, maar liever zoveel mogelijk opzij te zetten...
Het wordt een jaartje van bezinning. |
![]() |
||
Citaat:
en wat voor werk ga je doen?
||
Citaat:
84-85 Peuterschool Purkie 85-87 Kleuterschool De Kikkerpoel 87-93 Basisschool De Koet 93-97 Atlas College OSG Mavo 97-98 Atlas College OSG Havo 98-99 Highschool Exchange Student Collinsville Alabama, USA 99-03 Horizon College te Hoorn ik zit daar in het laatste jaar van de opleiding MK-TKA (Middenkaderfunctionaris Technische Kantoor Automatisering) krijg woensdag mijn diploma (als alles morgen goedgekeurd wordt) ik heb samen met mijn vader al een klein bedrijfje in sponsoring en promotie van activiteiten en evenementen maar ik wil volgend jaar op een servicedesk gaan werken, vind het prettig om met computers te werken, maar wil ook met mensen werken, en op deze manier kan ik dat denk ik het beste combineren
||
Citaat:
anders had je net zo goed die opleiding niet kunnen doen; die dient ervoor om je op te leiden zodat je na die studie een beroep uit kan oefenen waar je voor geleerd hebt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Eerste schooldag na de vakantie Silvano08 | 10 | 16-09-2012 17:21 | |
Werk, Geld & Recht |
inval werk na de vakantie Robotrent | 4 | 09-06-2010 15:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Werken na examens (via uitzendbureau) duivelaartje | 15 | 25-02-2007 19:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (Deel2) ikbenschipper1 | 500 | 16-01-2007 13:24 | |
Liefde & Relatie |
Helemaal in de war Verwijderd | 81 | 01-12-2003 20:35 | |
Algemene schoolzaken |
leren in de vakantie ireentjuhp | 9 | 16-08-2003 16:11 |