Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
AC Milan :
truitjes Savicevic (2),Weah,Maldini,Shevchenko,Bierhoff,Baggio,Nesta. Blauw reservetruitje (97-98 denk ik) rood-zwart truitje 92-93 2 sjalen grote vlag talloze posters,foto's,gegevens,stickers kussentje mascotte 2 petten 2 vaandeltjes 6 t-shirts met spelers in cartoonvorm op training gewone t-shirt handdoek en misschien nog wel dingen .... En mijn andere team KV Oostende : 4 truitjes vaandeltje 3 sjalen jasje 2 t-shirts foto's, krantenartikels,.... ruime collectie zelf gemaakte video's met wedstrijdverslagen en nog misschien wel dingen ...
|
![]() |
Ajax:
3 Megavlaggen 1 Israelische Vlag ![]() stuk of 10 shawls uit-en thuisshirts vanaf seizoen 94/95 dekbed Tattoeage oude-logo, op linkerschouder heleboel posters, stickers etc. klein shirtje aan spiegel van de auto aantal t-shirtjes 2 kettingen seizoenskaart sinds 2000/2001
|
Mn hele Feyenoord-collectie is netjes opgeborgen in een doos
![]() Megavlag Dekbedovertrek + kussensloop sjaal muts Groot vaantje met gouden logo Klein vaantje met gouden logo elftalposter 93/94 elftalposter 95/96 elftalposter 96/97 Plastic beker Plastic schoolbeker Broodtrommel Kaartje Goningen (uit) 1995 Magneet Kaars ondergoed (was van toen ik 8 was ![]() sokken Stikkervel Plakboek (feyenoord-omslag) met knipsels en foto's lineaal balpen
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 19-06-2003 om 09:39. |
![]() |
|
-seizoenskaarten 1998-1999, 1999-2000, 2000-2001, 2001-2002
2002-2003 - shirtje van alle seizoenen ![]() - shirtje van Platvoet en Rose (beide gedragen) - faantjes - posters(stuk of 10) - 3 voetballen (wel die goeien) - muts van Almelo Extreme - polo van Almelo Extreme - Sweater van Almelo Extreme - pet van Almelo Extreme - badjas - sjaal - ketting - pantoffels - shirtje voor de auto - kaartjes van de nacompetitie ![]() dit alles is is van Heracles Almelo.
||
Citaat:
ik heb blauwe plekke en bulte van me voetbalclub want ik ga altijd mee met me pa met de f-side en dan matteeee!! |
![]() |
|
|