Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ow, cool, welke richting deed je toen? haalden ze goede cijfers?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Verschrikkelijke serie. Heb afgelopen week een aflevering gezien (over die blinde jongen) en erger me echt dood aan dat white trash kind en die aso moeder. Heel erg lomp en niet origineel.
De humor is trouwens ook super lomp... haha lachen ik zet een blinde jongen voor gek (dat hij niet blind was wist ze toen nog niet) Dat blonde meisje ziet er zo ontzettend lelijk uit... ongelofelijk gewoon |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() die moeder is idd geweldig.. en die daisy, das gwoon grappig zo dom dunya is trouwens heel mooi meisje.. mooi hoe die man keek toen bleek da daisy zich in wilde laten schrijven als model en nie dunya zoals hij dacht...echt zo van.. uhmmz jaah jij... ![]()
|
die aflevering van de 19e viel me een beetje tegen, maar ik moest wel lachen om die sene bij die bushalte.
Die blonde moeder zit in een lekking met naast haar allenmaal boodschappentassen rokend te wachten in een bushokje. Er kijk steeds een meisje naar haar. Zegt de moeder van dat meisje tegen haar dochter: "Felisetie niet kijken naar die mevrouw, die mevrouw kan er ook niets aan doen dat ze van die vieze sigaretten moet roken, daar wordt ze hardstikke ziek van". Vervolgens stopt die blonde moeder met roken maar dat valt tegen..........
|
|