Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Amsterdam vind ik het leukst, maar moet er bij zeggen dat ik niet veel in andere steden heb geshopt.. Laatst gewijzigd op 14-08-2003 om 11:19. |
![]() |
||
Citaat:
Amsterdam is leuk maar niet de Kalverstraat, oke ze hebben er 3, 4 mooie zaken zitten, maar voor de leuke winkels in Amsterdam moet je niet daar zijn maar op de kleine dwarsstraatjes. Probleem is dat 't allemaal vrij ver uit elkaar is, en voordat je weet waar alles ligt je al een poos verder bent. 9 Straatjes zijn leuk, even als dat straatje langs het Krasnapolsky richting Waterloopplein. De PcHooftstraat is ook leuk, alleen is die lang niet altijd toelaatbaar voor mijn budget.
||
Citaat:
ik ben ook weleens samen met me vrienden op weg naar het waterloopplein kwijt geraakt... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Voor mij zitten in elke dag dezelfde winkels.
Ik kom uit Arnhem, en ik ben een keer met een vriendin op 1 dag naar Arnhem, Amsterdam en Tilburg geweest. En ik vond in beiden steden niks wat ik in Arnhem mis. Elke grote stad heeft wel een sting, h&m, britain, coach, etc
|
OOOOO jaaaaah, Antwerpen! Superstad! Hele gezellige sfeer en de winkels zijn zwaar leuk
![]() *wilt terug*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Amsterdam, omdat ik in de Kalverstraat praktisch alles kan kopen wat ik nodig heb, omdat de Fame daar is, omdat het Waterlooplein er is, omdat er zoveel verschillende soorten mensen rondlopen, omdat het nooit verveelt (altijd wel weer een andere buurt om te verkennen
![]() ![]() Ik vind Maastricht ook heel leuk, gewoon omdat 't zo ontzettend gezellig is. Niet te groot, niet te klein en genoeg leuke winkeltjes. |
![]() |
|
maastricht
om verschillende redenen - gezellig om terrasje te nemen - leuke binnenstad met oude en nieuwe gebouwen - alle winkels binnen een straal van 1 km - ook dure winkels in de stokstraat met D&G laurel, versace, max mara etc
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Verder vind ik Amsterdam & Maastricht wel leuk winkelen.
||
Citaat:
[edit] en Arnhem. (en Veenendaal!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder in die grote winkelstraat heb je paar princess ketens zitten, superwinkels!! Bij Princess blue verkopen ze de goedkopere lijn van Marc Jacobs en Alexander McQueen. Ook veel G-star, Freeman T. Porter, Victor & Rolf en Adidas in die winkel ![]() Oja en naast de passage (moet je even naar vragen) zit Diverso en dat is ook leuke winkel. Verkopen ze veel Exté, D&G en prada, maar nog wel enigszins betaalbaar en uitverkopen achterin de zaak. Bij die mooie winkels valt nog redelijk goed te slagen (veel uitverkopen en leuke accesoires--> riemen, aparte schoenen, enz) Qua verblijf valt het allemaal wel mee, eten en drinken maakt weinig verschil met Nl. Als je nog meer wilt weten hoor ik t wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Leukste winkelstad melinvisser | 1 | 27-05-2013 10:25 | |
De Kantine |
Noem 3 (bijpassende) dingen die je te binnen schieten bij deze Nederlandse plaatsen! Mr.Oizo | 57 | 09-08-2004 22:24 | |
Lifestyle |
De grote winkelsteden topic! bubbeltjes | 62 | 12-05-2002 20:01 |