Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als reactie op de post van Sarah: De zin "it's not easy, growing up in World War Three" vonnik nogal pijnlijk.
Ik heb het namelijk zelf meegemaakt G.T.C: Volges mij betekent dat alleen maar dat je veel om je nichtje geeft, daar kun je heel blij mee zijn. Ikzelf heb het één keer meegemaakt, of ja bijna dan. Ik was een keer aan het denken aan kort gezegd de liefde van mn leven, en de leuke dingen die ik met haar heb meegemaakt, ik was die avond ook naar hele mooie muziek aan het luisteren (van Michael Giacchino, maar dat hoort in een ander subforum) en toen kreeg ik het wel heel erg moeilijk. We hadden toen namelijk iets met elkaar, alleen we durfden het allebei nie toe te geven omdat het anders te werkelijk zou worden, en het alles zou verpesten. En nu heb ik haar al twee jaar nie meer gezien. Hoe dan ook, zulke verhalen kom je meestal tegen als de persoon die het verteld, erg veel om die ander geeft. Nog meer ontopic: om die muziek waar ik het net over had kan ik ook erg emotioneel worden. Nie da ik ga huilen, want ik wil/kan da gewoon nie, maar als ik dan begin te denken aan wat er zich ammel in mn leven afspeelt, dan krijg ik het tog wel moeilijk. Oja 's avonds ben ik vaak veel emotioneler dan normaal, maar da komt omdat mn ik dan nie zo goed na kan denken over mn antwoord. Dit zal wel een hele domme post van mij zijn, maar ik wilde het gewoon ff kwijt, en hier was het toevallig on-topic. Tiemen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De zwarte roos Evil creature | 3 | 31-05-2005 13:14 | |