Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 2e foto is koel. met wat extra contrast zou dat 'r vet uitzien. ![]() en de 3e foto heeft 'n relaxte sfeer. verder ben ik niet zo thuis in fotografie, dus kan ik 'r verder weinig zinings over zeggen denk ik, qua constructieve dingen ofzo. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-07-2003 om 15:46. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ach nou en ![]() ![]() en op verzoek is het contrast wat verhoogd voor de liefhebber ![]() |
![]() |
|
tja, ik denk dat je er minstens creatiever mee kan zijn... Ook om voorbeeldfotos te schieten, kun je iig een interressanter beeld uitzoeken om te schieten
![]() >> Maar wel leuke belichtingen met dat dingetje... Vooral die donkere randjes daar... Hmm... Sexy cameratje ![]()
||
Citaat:
ik hield dat wel in mijn achterhoofd hoor, maar goed, zei gewoon wat erin me opkwam bij die beelden 2de is nu wel beter ....stukje interesanter.. ![]() maar ben benieuwd naar volgende onderzoeken |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ik probeer rustig door en kom er wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() elke goede fotozaak heeft die rolletjes nog steeds of je kunt ze bestellen. prijs is ong hetzelfde al een normaal rolletje alleen dan met de helft van de opnames. - autofocus? wat is dat? - nee natuurlijk niet dat is juist de charme van dat ding ![]() ![]() wil je meer weten add me maar op msn ![]() |
![]() |
|
Ik ga dan wel voor een andere lomo-cam. Ik zit een beetje met ontwikkelingskosten en prefereer toch wel 35mm rolletjes
![]()
|
|