Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 10:40
Verwijderd
Ik vroeg me af of er nog slechtere dj's waren dan die in Babbels Schoonhoven. De meesten van hier hebben ook een favoriete dj dus zullen ze ook vast wel een slechtste dj hebben.

AND REMEMBER: Als er 1 schaap over de dam stuiter vallen er meer hoge bomen ver van apen met gouden gegeven paarden aan de muur.
Advertentie
Oud 02-04-2003, 11:10
Verwijderd
Overal waar DJ Boozywoozy draait.
Oud 02-04-2003, 16:15
Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
De "HuisDJ" van Plermo in Bergen, jezus wat was dat kut zeg, kuttent ook.
Schoolfeest he....

Dan is Extase toch heel wat beter(met schoolfeesten dan).
Oud 02-04-2003, 17:37
Marshall
Marshall is offline
De DJ van l'Operah in Les2Alpes... hahaha... die was echt een dieppunt..

vind de DJ's die in de Ster draaien ook allemaal nix maar ok, ken wel iemand van dit forum die t daar niet mee eens is
Oud 02-04-2003, 18:09
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 02-04-2003 @ 18:37:

vind de DJ's die in de Ster draaien ook allemaal nix maar ok, ken wel iemand van dit forum die t daar niet mee eens is
zou je misschien op mij doelen....hahahaha.. maar ja dj's van de ster draaien dus wel super, alleen vind jij de muziek minder.. das iets heel anders

maaruh ja de dj van de 7 in drunen is ook wel zeer slecht... en we zullen het niet hebben over de dj van de sisi-promo tour die onze school voor n schoolfeest had geregeld
Oud 02-04-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Che Guevara schreef op 02-04-2003 @ 12:10:
Oud 02-04-2003, 20:12
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
wat noem jij slecht? slechte plaatkeus? slechte techniek? of vind je zn producties ruk?
Oud 02-04-2003, 20:13
pinhead
pinhead is offline
slechtste dj vind ik...eehmm... zenith dj
Oud 03-04-2003, 07:30
ESCO
ESCO is offline
In de brugklas heb ik echt de stomste dj naam ooit gehoord,lijkt veel op boozywoozy.

DJ CONFETI.
Oud 03-04-2003, 07:41
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 02-04-2003 @ 19:09:
zou je misschien op mij doelen....hahahaha.. maar ja dj's van de ster draaien dus wel super, alleen vind jij de muziek minder.. das iets heel anders

maaruh ja de dj van de 7 in drunen is ook wel zeer slecht... en we zullen het niet hebben over de dj van de sisi-promo tour die onze school voor n schoolfeest had geregeld
had t idd over jou ja .. maar ok.. de dj in de grote zaal is wel meteen de enige in heel de ster die goed kan draaien (ook al vind ik de muziek nix) .. kom je eigenlijk vaak in de 7, ???
Oud 03-04-2003, 11:15
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 03-04-2003 @ 08:41:
had t idd over jou ja .. maar ok.. de dj in de grote zaal is wel meteen de enige in heel de ster die goed kan draaien (ook al vind ik de muziek nix) .. kom je eigenlijk vaak in de 7, ???
Tsjaaah.. kom nooit erges anders dus kan nix zeggen over dj's in andere zalen dan de grote zaal in de Ster. En nee kom eik nooit in de 7, ben 1 keer voor de grap gaan kijken omdat iedereen hemaal geweldig vond; nou t was n ramp; kvond de muziek nie super (maar kon er mee door, zeker omdat 3 dagen na carnaval was), de dj mixte slecht, totaal ander soort mensen... en we kregen ruzie en bijna n vechtpartij, twas da we besloten maar gwoon naar huis te gaan...
Oud 05-04-2003, 13:07
Another Way
Another Way is offline
DJ Bert in onze locale discotheek is pas kut
Oud 05-04-2003, 18:04
Souljah
Souljah is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-04-2003 @ 14:07:
DJ..BERT
Alleen om de naam al
Oud 06-04-2003, 16:42
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Souljah schreef op 05-04-2003 @ 19:04:
DJ..BERT
Alleen om de naam al
psies

Die gast gaat soms 20 minuten ziten poepen op de plee, terwijl zijn muziek (ski hut) gewoon doorloopt.

Ik snap niet hoe die gast daar aan de bak is gekomen, want mijn winamp v.3 met crossfade plugin heeft meer skills als deze "DJ"
Oud 06-04-2003, 17:04
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
dj slipmat, te huur voor weinig (moet wel om 12 uur thuis zijn)
Oud 06-04-2003, 17:23
razkal
razkal is offline
Citaat:
Another Way schreef op 05-04-2003 @ 14:07:
OMG die gast zuigt idd keihard. Zet ie snel ff een dance nummer (duurt langer dan het gemiddelde nummer wat ie normaal draait)op zodat ie rustig kan gaan zitten bouten. Volgens mij staat ie ook maar een btje aan die knoppies te draaien zonder dat er wat gebeurt.
(zag dat je ook uit Huizen komt)
Oud 10-04-2003, 14:54
partychick16
partychick16 is offline
wat dachten jullie van scooter of hoe die gast ook mag heten. die is pas slecht
Oud 10-04-2003, 15:01
GinnyPig
GinnyPig is offline
Citaat:
partychick16 schreef op 10-04-2003 @ 15:54:
wat dachten jullie van scooter of hoe die gast ook mag heten. die is pas slecht
Is hij een DJ dan? Meer een dance-act lijkt me..
Oud 11-04-2003, 20:25
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Citaat:
razkal schreef op 06-04-2003 @ 18:23:
OMG die gast zuigt idd keihard. Zet ie snel ff een dance nummer (duurt langer dan het gemiddelde nummer wat ie normaal draait)op zodat ie rustig kan gaan zitten bouten. Volgens mij staat ie ook maar een btje aan die knoppies te draaien zonder dat er wat gebeurt.
Haha ik zie het zoooooo voor me. Echt lachen . Wel slecht van die uitbater, en slecht van Bert dat ie zich DJ noemt, net nu de DJ's weer een beetje in't goede daglicht komen te staan.
Oud 12-04-2003, 15:14
Ditchie
Ditchie is offline
Citaat:
Gekloond en wel , draaien ze in de verpauperde discotheek Maddox
Oud 12-04-2003, 17:04
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Ook sneu dat hij van CDs draait, die technics die ze daar hebben staan gebruiken ze echt nooit meer geloof ik.

Tis echt achteruit gegaan met reds
Oud 12-04-2003, 17:05
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Ook sneu dat hij van CDs draait, die technics die ze daar hebben staan gebruiken ze echt nooit meer geloof ik. Ze mogen van mij part een keer een vette trance of techno DJ uitnodigen, want de muziek van nu is echt 3x ruk

Oud 13-04-2003, 19:16
razkal
razkal is offline
Daarom kom ik er ook nooit meer. Ben nu meestal minstens een half uur rijden van Huizen te vinden.
Oud 14-04-2003, 10:18
Verwijderd
Ken genoeg tenten waar mensen aan de knoppen staan die de benaming 'DJ' niet eens waard zijn, zowel vanwege hun techniek als vanwege hun platenkeus (meer vanwege het gebrek eraan).
Oud 14-04-2003, 13:23
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
Another Way schreef op 12-04-2003 @ 18:04:
Ook sneu dat hij van CDs draait, die technics die ze daar hebben staan gebruiken ze echt nooit meer geloof ik.

Is dat slecht dan? CD's is onderhand een waardig alternatief, ligt wel een beetje aan je stijl natuurlijk, maar goed; erg veel op CD te krijgen onderhand.
Oud 14-04-2003, 18:37
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Six4Eight schreef op 14-04-2003 @ 14:23:
Is dat slecht dan? CD's is onderhand een waardig alternatief, ligt wel een beetje aan je stijl natuurlijk, maar goed; erg veel op CD te krijgen onderhand.
Nee opzich niet, alleen dan moet je wel een beetje stijlvol mixen en niet het bekende 'slam the fader' mixen
Oud 15-04-2003, 23:50
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Ikzelf ben dj...

1. Kraak niet iemand af omdat je de naam niet aanstaat ...
2. Iedereen heeft een andere muzieksmaak ...
3. Mixtechnisch gezien ken ik niet veel mensen die er echt op letten als ze op een feest cq. in een kroeg zijn ...

Daarentegenover moet een DJ zich wel aanpassen aan het publiek, als het publike losgaat op een jump plaat ga je natuurlijk geen chille lounge draaien erna hehe andersom evengoed...
Oud 17-04-2003, 20:54
MasterMolly
MasterMolly is offline
een dj in Polen, Zakopane,,, nummers waren opzich wel lache_ maar hij was echt gaar in het liedjes in elkaar over laten gaan
Oud 17-04-2003, 22:07
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 16-04-2003 @ 00:50:
Ikzelf ben dj...

3. Mixtechnisch gezien ken ik niet veel mensen die er echt op letten als ze op een feest cq. in een kroeg zijn ...

Ik hou niet van trein ongelukken

En een echte DJ hoeft zich niet aan te passen op het publiek, zijn boeking manager zorgt er wel voor dat hij op de juiste gigs met het luiste publiek staat. Als je dingen draait die je zelf niet leuk vind omdat het publiek het per se wil horen ben je IMO fout bezig. Een hitje is wel oke, zolang je het nummer zelf ook goed vind.

Laatst gewijzigd op 17-04-2003 om 22:11.
Oud 17-04-2003, 22:20
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Ja begrijp me niet verkeerd, dat is wat ik ook probeerde te vertellen, maar je publiek is koning...zonder haar ben je niets...
Oud 27-04-2003, 20:00
Dikkie
Dikkie is offline
overal waar tiesto draait
Oud 27-04-2003, 23:29
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 27-04-2003 @ 21:00:
Behoorlijk achterlijke statement

Thijs is niet mn n1 DJ meer maar ik zie hem nog steeds als een muziek grootheid
Oud 28-04-2003, 12:20
Thomas
Thomas is offline
Er zijn er zoveel.
Oud 29-04-2003, 10:02
damaetas
damaetas is offline
bij hem thuis
Oud 06-05-2003, 10:24
Shadow X
Shadow X is offline
De gast die in Malibu (Drachten) draait.
Echt jammer.
Oud 06-05-2003, 16:48
Verwijderd
ik ben zelf ook dj... om nou te zeggen dat ik goed ben is een ander verhaal maar het publiek waar ik meestal voor draai vind het leuk...ik laat ook nooit echt stiltes vallen tussen nummers...als een dj dat continu doet vind ik dat een slechte dj...
ook als je niet aanslaat bij het publiek ben je naar mijn mening verkeerd bezig...
Oud 07-05-2003, 11:30
Verwijderd
Ik gok hem toch nog steeds op DJ Jacco uit de babbels in schoonhoven. En de dj van de manebrug is ook maar een boer die niet kan draaien. Gelukkig komen daar ook alleen maar boeren en die vinden het niet erg maar om nou te zeggen dat ie goed draait... Neuh niet bepaald
Oud 11-05-2003, 21:46
Verwijderd
en laatst was er een dj die teveel in hetzelfde 'hokje' bleef hangen...een beetje variatie qua stijlen vind ik ook wel een belangrijke eigenschap voor een goede dj...
Oud 27-05-2003, 17:09
ichigo
ichigo is offline
de oen die draait op die piratenzender die ik zo nu en dan tegenkom. Ik weet niet hoe de zender heet, alleen dat ze reclame maken voor harries opvoer centrum. Ik vraag me zowiezo af of die wel draait, maar kheb een hele tijd geleden iets op een bandje gezet, en daarop hoor je duidelijk dat plaat A in plaat B overloopt, maar hoe..... dat is echt om te janken.

En oja, heeft een van jullie gehoord wat DJ Jean (want zo noemt hij zichzelf) heeft gedaan met het nummer Resurection van PPK???
Dat is ook een grote ramp.... maarja, dat is hij ook
Oud 27-05-2003, 17:21
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Dikkie schreef op 27-04-2003 @ 21:00:
Pas op wat je zegt hoor...

Ik ben ANTI triesto ( de persoon... )

Maar mixtechnisch is hij meesterlijk!
Oud 27-05-2003, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Mr. Chaos schreef op 02-04-2003 @ 11:40:
Ik vroeg me af of er nog slechtere dj's waren dan die in Babbels Schoonhoven. De meesten van hier hebben ook een favoriete dj dus zullen ze ook vast wel een slechtste dj hebben.
dan moet je ook niet in schoonhoven uitgaan
Oud 03-06-2003, 20:03
mysecret
mysecret is offline
Citaat:
Mr. Chaos schreef op 02-04-2003 @ 11:40:
in de babbels draaien ze voornamelijk r&b!
ga gewoon lekker naar de manebrug weet je dat te vinden?
Oud 03-06-2003, 23:11
apekop123
apekop123 is offline
De slechtste dj die ik ken?

DJ Drexz natuurlijk

maar de zooi die ik in elkaar flans is ook niet gemaakt voor het grote publiek en het is niet eens gemaakt om echt als muziek te beluisteren. (tis meer gewoon geluid van 3 minuten wat sommige aLS muziek ervaren)

anyway de muziek die ik maak is dus eigenlijk alleen voor mezelf.
Oud 04-06-2003, 18:13
PardonMe
PardonMe is offline
in de Steeg in Leunen *yay* stond eerst een kerel en die was echt vreselijk.. nu staan er ineens 2 andere jongens..

heel vreemd...
Oud 13-06-2003, 15:33
Cheops
Cheops is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 02-04-2003 @ 18:37:
De DJ van l'Operah in Les2Alpes... hahaha... die was echt een dieppunt..
ahaha, dan ben je zeker nog nooit in de dutchbar geweest in les2alpes, dat is nog 10 keer zo erg..
Oud 13-06-2003, 15:53
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
ichigo schreef op 27-05-2003 @ 18:09:
En oja, heeft een van jullie gehoord wat DJ Jean (want zo noemt hij zichzelf) heeft gedaan met het nummer Resurection van PPK???
Dat is ook een grote ramp.... maarja, dat is hij ook
DJ Jean.. oftewel Jan.. is echt een ongelofelijke klootviool
Wat een kut gozer zeg, heeft echt wat gemist in ze opvoeding. ( heb lang met hem in zelfde ruimte gezeten, niet prettig )
En dan heb ik het trouwens niet eens over ze muziek, die naar mijn mening vaak net iets te commercieel is, maar er wel mee door kan.

Verder niet echt een bepaalde slechte DJ, denk dat je al veel toe kan schrijven op dat je zelf gewoon een andere muziek smaak hebt.
Oud 13-06-2003, 22:44
gary moore
gary moore is offline
Citaat:
Hydraul!C FunK schreef op 02-04-2003 @ 17:15:
De "HuisDJ" van Plermo in Bergen, jezus wat was dat kut zeg, kuttent ook.
Schoolfeest he....

Dan is Extase toch heel wat beter(met schoolfeesten dan).
wat dacht je van die amateurs in ranzijn (heiloo)
Oud 14-06-2003, 15:45
Ztuv
Ztuv is offline
Citaat:
Let's Party schreef op 03-04-2003 @ 12:15:
Tsjaaah.. kom nooit erges anders dus kan nix zeggen over dj's in andere zalen dan de grote zaal in de Ster. En nee kom eik nooit in de 7, ben 1 keer voor de grap gaan kijken omdat iedereen hemaal geweldig vond; nou t was n ramp; kvond de muziek nie super (maar kon er mee door, zeker omdat 3 dagen na carnaval was), de dj mixte slecht, totaal ander soort mensen... en we kregen ruzie en bijna n vechtpartij, twas da we besloten maar gwoon naar huis te gaan...
Mjah in de Ster is soms wel goed hoor
De 7 zuigt, bubbling remixes zooi daar

Edit: oude post maarja *wakker wordt*
Oud 14-06-2003, 16:12
leon-v
leon-v is offline
Ik draai vnvnd voor het eerst in een discotheek... ALCAZAR (www.alcazar.nl) mag 2 uurtjes draaien ongeveer... ben benieuwd of ik mezelf strax mag posten in dit topic
Oud 15-06-2003, 09:03
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:

Regels voor berichten