Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Meestal zie je ook op de verpakking wat de kleur wordt als je met blond begint, met bruin of met donkerbruin Volgens mij maakt het niet uit dat dit ook gekleurd is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het probleem is dus nu dat het haar door het aggressieve blonderen van structuur veranderd is. Nieuwe kleuren eroverheen kunnen heel anders uitpakken en zelfs niet permanente verf blijft vaak permanent zitten.
Is nu moeilijk te voorspellen wat het gaat worden ben ik bang. Als je haar kort is zou ik het eruit laten groeien. succes! SounD...zal waarschijnlijk nooit meer blonderen...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn hoofdhuid kan tegen elke chemische behandeling schijnt het. Maar is het uiteindelijk wel gelukt? En heb je van jezelf zwart haar dan?
|
sommige mensen kunnen idd , absoluut niet tegen bleken,
en als je het in een te kleine niet geventileerde ruimte doet kun je zelfs flauwvallen het is aan te raden om eerst een heel klein stukje te proberen de eerste keer
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb nu alleen wel het idee dat ik na het bleken geen haar meer over heb ![]() Ben jij trouwens niet die kerel die in Utrecht naast mij een eitje zat te bakken? ![]()
||
Citaat:
![]() jep ik was diegene met die eieren, waar zat jij toen ? schuin achter me, voor me, rechts van me ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Haar verven Thebestofgirl96 | 6 | 20-02-2015 18:07 | |
Lifestyle |
[Haar geverfd] Niet blij Au | 1 | 11-01-2009 17:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
haar verven tongpiercingkje | 8 | 04-12-2004 21:40 | |
Lichaam & Gezondheid |