Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarschijnlijk hangt je slaar nog te slap (want hij geeft een d aan, en de G is een hogere toon, dus zou de snaar strakker moeten) en moet je em strakker draaien. Thta's volgens mij it
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk of je met het apparaatje handmatig de snaar kunt kiezen, als je dan een G kiest zal hij niet naar een D zoeken, lijkt me. Anders kan het ook nog zo zijn dat er een fout zit in het apparaatje, dus misschien weten ze het bij de winkel. |
![]() |
|
wat een lievige mensjes toch
![]() hmm.. willekeurige reacties 1. k ben niet blont... 2. uuhm... de snaren zitten gewoon goed ![]() 3. mjah... k heb al geprobeerd op de 5e fret, en dat klinkt wel aardig hetzelfde.. idee.. k doe eens nieuwe batterijen in dat ding ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
tja dan wordt t moeilijk...volgens mij wil dat apparaatje van jou je gewoon gek maken...misschien moet je m een apar keer tegen de muur smijten...
maar ff serieus, zo op afstand is t zo moeilijk helpen...maar misschien als je m op t apparaatje op de d goed stemt, soms heb k dat ook namelijk, maar dan s t gewoon wel de goede snaar...die dingen zijn soms een beetje...gaar
||
Citaat:
![]() ennuh voor de irritantjes: ook op de d snaar is het een d ![]()
||
Citaat:
k "speel" pas een paar maandjes..
||
Citaat:
|
![]() |
|
dat hij een G aanziet voor een D is niet zo gek want als je een G snaar aanslaat komt er ook een D toon van je snaar af (als natuurlijke kwint) en het kan zijn dat je stemapparaat die beter kan waarnemen ofzo... ik denk dat een beter stemapparaat het probleem oplost, maar je kan ook gewoon doen alsof die D een G is
![]()
||
Citaat:
|
|