Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 21:18
Verwijderd
Het gaat meer over lichaam dan over seks, dus daarom hier

Gisteren hadden m'n vriend en ik heel rustig en normaal seks, we deden niet raar wild ofzo, gewoon normaal. Ineens voel ik een súper pijnlijk gevoel onder in m'n buik, zoiets voel ik wel vader wanneer hij te diep gaat, maar deze keer was het zoveel gevoeliger... Ik verkrampte helemaal; m'n benen kon ik niet bewegen en 't deed zo'n verdomde pijn dat ik helemaal begon te trillen. Nu voel ik alleen een... mja... raar gevoel onder in m'n buik, alsof ik er een behoorlijk flinke stomp in heb ontvangen.

Is dit normaal?
Wat kan het zijn?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 21:24
SuperSanne
SuperSanne is offline
waarschijnlijk is zijn penis tegen je baarmoedermond aangekomen. Zoiets kan flink pijn doen als 'ie hard aankomt. Een paar dagen niet vrijen om je baarmoedermond een kans te geven te herstellen, en de volgende keer een beetje voorzichtig doen.
Oud 23-06-2003, 22:36
poesiefox
poesiefox is offline
Er kan een eierstok in de knel gezeten hebben, daar springen inderdaad de tranen van in je ogen. Of er zat misschien een darmpje verkeerd en daarom je baarmoeder in de knel, zodat hij ( zij) niet veel kon hebben, want niet uit kon wijken,

Jullie deden het toch juist vrij rustig? Typisch.
Oud 23-06-2003, 22:50
Verwijderd
Misschien dat je hierover iets kan vinden op Sexwoordenboek
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 09:15
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 23-06-2003 @ 23:36:

Jullie deden het toch juist vrij rustig? Typisch.
Precies, dat vond ik dus ook... echt rustig.. En hij maakte gewoon weer dezelfde beweging als tien keer ervoor, en toen deed het ineens pijn...
Mja, 't zal wel niets zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten