Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
missgien dat je er anders naar kijkt omdat je die tijd niet hebt meegemaakt en je daardoor alleen de goede grote bands van die tijd kent... betekend niet dat er niet veel shit was, prutpop... en alsof the beatles niet aan marketing deden ![]()
||
Citaat:
Beatles waren sowieso zo'n beetje de eerste boyband. Wel een goede, overigens. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tuurlijk ging het ook om het verkopen, maar zonder goeie muziek redde je he niet als artiest, de ARTIEST was de gene die de muziek maakte, en in die top 40 shit is dat wel een stuk minder geworden, het is voor een artiest vooral heel belangrijk dattie (of zij) een mooi koppie heeft, en de rest komt wel dan, zulke lelijke artiesten als in de jaren '60 '70 '80 zul je nu niet (veel) tegen komen, toen maakte het niet uit, als ze maar GOED waren (kwalitatief) maar nu is het inderdaad het plaatje ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
maar goed ik denk dat de muziek vanzelf verder evolueert. Er komen vast wel weer ontdekkingen die weer wa ttoevoegen waar wij geen weet van hebben. het niveau van vroeger, ik vond het mooie van de jaren 70 dat het liedje vooral centraal stond, geen gekloot, gewoon het liedje. Pink floyd vond ik vooruitstrevend met hun experimenten met allerlei elementen en dat heeft weer wat links gelegd tussen muziekstromingen. De jaren 80 vond ik ronduit bagger, en in de jaren 90 was vooral het 2e gedeelte goed, al vond ik bepaalde albums uit de grunge-opgang ook goed. Maar niveau van nu: er is zoveel, en er gebeurt van alles, er is niet meer zoiets als een 'algemeen niveau'. Wel een intriest iets als idols en een superintelligent iets als 'dillinger escape plan' of 'john zorn'. Het is zo breed, maar het is wel beter geworden denk ik, qua kunnen.
||
![]() |
Citaat:
het GROTE publiek, was toch meer van bands als: Queen, Europe, U2 uhm... Toto, well, go on like that, en dat zijn toch de rockbands die voor de kwaliteit gaan tuurlijk zijn er wat boybands, maar je hebt tenslotte nu ook nog rockbands tgaat erom wat het algemene grote publiek bezig hield en dat is (vind ik) negatief veranderd
||
Citaat:
||
Citaat:
let eens op de "muzieksoort Trance" dat is ook met 0,0 liefde gemaakt en dat doen ze alleen voor het geld. En als mensen dat dan leuk gaan vinden, kan ik wel zien dat het achteruit gegaan is.. maar dat is geen band...:/
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-06-2003 om 10:57. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hulde aan Heideroosjes topic hellion | 27 | 20-04-2007 21:48 | |
Muziek |
Jouw droomband. HenkMul | 72 | 13-06-2005 07:34 | |
Muziek |
Hatebreed in de melkweg IEMOW-KOR | 75 | 18-10-2004 08:33 | |
Muziek |
Moet je slim zijn om een goede muzikant te zijn??? Blenderhead | 66 | 01-03-2004 21:20 | |
Muziek |
NofX wat zijn de leukste nummers??? Paris | 116 | 14-08-2003 12:26 | |
Algemene schoolzaken |
dansacademie Ingrid3 | 15 | 22-11-2002 16:31 |