Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik viel ook altijd op langere jongens, maar mijn huidige vriend is even groot als ik.
Ik vind het nog steeds niet echt charmant staan als het meisje groter is dan de jongen, daarom draag ik ook nooit hakken (vind ik niet erg, loopt toch niet lekker, maar met het gala kan het wel een probleem opleveren). Toch voel ik me ook veilig en beschermd bij mn vriend, maar dat komt ook omdat ie niet zo'n iel mannetje is!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik denk dat ik toch al niet val op iemand die kleiner dan ik is, dus dat scheelt al..
Maar als ik toch verliefd zou worden op iemand die kleiner is dan zou ik niet daarom niks beginnen, of het daarom uitmaken.. verliefd is verliefd
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij maakt het weinig uit als je echt verliefd bent!
Ik dacht altijd op lange jongens te vallen, tot ik echt super verliefd werd op een kleine jongen, nu mijn vriendje ![]() Ik pas nu wel een beetje op met hakken dragen, maar ja waarschijnlijk had ik die anders ook niet gedragen hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou dr toch moeite mee hebben, wil ook bescherming, en bij iemand kleiner dan 1,68 denk ik dat niet te vinden...
is trouwens heel grappig: een goede vriendin is 1,48 m en dr vriend is 1,90 m. Als hij op zn knieen gaat zitten kunnen ze precies met elkaar zoenen, zo grappig... een andere goede vriendin is misschien 5 centimeter kleiner dan dr vriend, en dat staat heel schattig, het klopt gewoon... mijn vriend is ook 1,90 en ik ben dus 1,68. Hij is gewoon langer dan mn paps maar ik vind het wel fijn... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoe dan ook, ik zou het wel fijn vinden als mn vriend langer is dan ik of van ongeveer dezelfde lengte. Hij mag best iets kleiner zijn, maar langer heb ik eigenlijk liever
|
![]() |
Zelf ben k bijna 1.85m, dus voor mij is t nogal n probleem....er zijn wel veel grote jongens, maar k ken er ook genoeg (HEEEELE) leuke die gewoon kleiner dan mij zijn..(ook al scheelt t meestal maar n paar cm). Zelf zou k er denk k niet zo mee zitten, maar dan ben k weer bang wat anderen ervan vinden...ziet nl toch wel vreemd uit, n lang meisje en n kleine(re) jongen, toch?
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben zelf niet zo'n lange jongen (1,73) en mijn vriendin is ook maar een paar cm kleiner maar omdat ik krachttraining doe en dus iets breder ben dan de normale jongen zegt ze best wel vaak dat ze blij is dat ze naast mij loopt als we bv. uitgaan enzo.
|
![]() |
Een ex-vriendje van mij was zo'n 10 cm kleiner; de vriend die ik nu heb 4 cm groter en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit laatste toch leuker/fijner/makkelijker vind, ookal was ik altijd degene die het hardste riep het belachelijk te vinden dat mensen hier verschil in maakten
![]()
|
Verwijderd
|
m'n vriend is niet zó veel groter dan ik, maar dat vind ik ABSOLUUT geen reden om ineens geen hakken meer te dragen hoor
![]() xxx |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Liever langer, paar cm het liefst, maar meer mag ook, liever niet kleiner, ziet er dom uit en idd het 'veilig voelen' is er anders een beetje vanaf...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |