Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2003, 00:08
Ed De Pijpslet
Ed De Pijpslet is offline
Zou het jou wat uitmaken als je vriendin groter was dan jij, of omgekeerd als jij groter was als je vriend?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2003, 00:13
Verwijderd
Ik zou het niet echt leuk vinden, ik ben zelf vrij klein en ik val over het algemeen op in ieder geval groter dan mij. Dat hoeft nog niet eens in te houden dat hij veel langer dan mij moet zijn, maar hij moet toch echt wel meer lichaamsmassa hebben (brede schouders ).
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 00:20
poesiefox
poesiefox is offline
Dat maakt me geen klap uit.
Oud 21-06-2003, 00:27
Verwijderd
Zie eerst maar eens iemand te vinden die niet groter is dan ik, met m'n 1,64.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 01:03
Gwinnie
Gwinnie is offline
dat is nie belangrijk. val eerder op langere jongens, maar als ik verliefd wordt op een kleintje intereseert dat me egt nie hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 01:48
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Ed De Pijpslet schreef op 21-06-2003 @ 01:08:
Zou het jou wat uitmaken als je vriendin groter was dan jij, of omgekeerd als jij groter was als je vriend?
ja toch wel denk ik. ik ben zelf vrij groot en dan wil ik wel een beetje een beetje kerel er naast hebben lopen.

mijn vriendje is maar een paar centimeter groter dan ik, dus ik ben maar gestopt met hakken dragen. lang leve de platte schoenen en mijn voeten vinden het ook zálig!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 02:50
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Als ik Menno zou heten en een grotere lekkere chick zou scoren zou ik niet zo moeilijk doen
Oud 21-06-2003, 08:43
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
het zou mij wel uitmaken..... ik ben 1m93.... en zou niet graag naast een vrouw staan van 2m10..... maarja als je verliefd wordt, dan maakt dat niet meer uit.....
Oud 21-06-2003, 08:55
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja, is heel lomp maar ik zou dr wel mee zitten als ik langer zou zijn. Wil me leiver klein en veilig bij em voelen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 09:04
ExPoDeRmUs
ExPoDeRmUs is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 21-06-2003 @ 09:55:
Tsja, is heel lomp maar ik zou dr wel mee zitten als ik langer zou zijn. Wil me leiver klein en veilig bij em voelen
hoe lang ben jij dan??
Oud 21-06-2003, 09:44
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik heb liever dat mn vriend groter is, omdat ik bescherming in een jongen zoek. en dat gevoel heb ik toch meer als hij groter is.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 10:36
Verwijderd
k ben zelf naar mijn mening al te groot, en mn vriendje is 2 centimeter groter, dus ik moet gewoon hakschoenen vermijden.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 10:37
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 21-06-2003 @ 01:27:
Idd, ik 1.65m. Maar soms ook wel irritant dat ik zo klein ben. Je zal maar een vriend hebben van 1.90m...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 10:48
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 21-06-2003 @ 11:37:
Idd, ik 1.65m. Maar soms ook wel irritant dat ik zo klein ben. Je zal maar een vriend hebben van 1.90m...
Mijn ex was 1,93..

Nekkramp, ole.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 10:51
Faery
Faery is offline
Ik zou gewoon New Rocks kopen :>.
Oud 21-06-2003, 11:02
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ik ben zelf 1,90
zie maar s een meisje te vinden dat groter is
maja liefde maakt blind he..

een kleiner meisje maakt me niet uit, zolang t geen liliputter is..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 11:08
Verwijderd
Er zijn wel meisjes die langer zijn dan ik, met m'n 1m80 ben ik niet zo heel groot. Ik zou het niet zo erg erg vinden mits het binnen het acceptabele blijft, dus niet meer dan 1-2 centimeter ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 11:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Oh nee, vreselijk! Ik val op lange jongens, niet van die uppies.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 13:19
Loezzel
Loezzel is offline
Ik viel ook altijd op langere jongens, maar mijn huidige vriend is even groot als ik.
Ik vind het nog steeds niet echt charmant staan als het meisje groter is dan de jongen, daarom draag ik ook nooit hakken (vind ik niet erg, loopt toch niet lekker, maar met het gala kan het wel een probleem opleveren).
Toch voel ik me ook veilig en beschermd bij mn vriend, maar dat komt ook omdat ie niet zo'n iel mannetje is!
Oud 21-06-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
@Moon schreef op 21-06-2003 @ 11:37:
Oh, dat kan ook heel leuk zijn, hoor. *heeft vaker gehad* Maar het is leuker dat hij wel in verhouding is dan, dus niet alleen heel lang maar ook verder groot. Dan kun je er zo lekker tegenaan hangen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 13:48
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
of ik met mn 1.60m Bij mij zou t wel wat uitmaken aangezien ik zelf ook niet zo lang ben. Ik heb gewoon liever iemand die (veel) langer is dan ik.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 15:41
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
ik begin in principe niks met een meisje dat groter is dan mij, en ik vind hen ook vaak vanzelf onderbewust al niet interessant of leuk..
Oud 21-06-2003, 16:07
PardonMe
PardonMe is offline
Ik denk dat ik toch al niet val op iemand die kleiner dan ik is, dus dat scheelt al..
Maar als ik toch verliefd zou worden op iemand die kleiner is dan zou ik niet daarom niks beginnen, of het daarom uitmaken.. verliefd is verliefd
Oud 21-06-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ja idd, ik ben 1,63m, dus zo snel zal ik die niet tegenkomen. Ik weet niet waarom, maar val over het algemeen op lange jongens. Maar ja, uiteindelijk maakt het me denk weinig uit, het gaat mij niet zo om het uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2003, 22:43
l00k At Me
l00k At Me is offline
ja verschrikkelijk een meisje die langer zou zijn dan mij!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2003, 23:09
Verwijderd
Volgens mij maakt het weinig uit als je echt verliefd bent!

Ik dacht altijd op lange jongens te vallen, tot ik echt super verliefd werd op een kleine jongen, nu mijn vriendje
Ik pas nu wel een beetje op met hakken dragen, maar ja waarschijnlijk had ik die anders ook niet gedragen hoor . Maar ja ik vind het wel altijd een beetje ''gek'' staan als een meisje echt heel veel groter is, laatst zag ik een meisje die een kop groter en een stuk breeder (dikker) was dan de jongen waarmee ze hand in hand liep. Ik vond het heel even een gek gezicht, maar verder maakt het me weinig uit.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 00:15
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Nou, ik wil een vriend die langer is dan ik! Ik ben 1.64 dus als hij 1.80 is ofzo dan blijven de kids ten minste nog een beetje gemiddeld

Maar ik ken geen enkele jongen die kleiner is dan ik (behalve jongens die jonger zijn dan ik)
Oud 22-06-2003, 09:56
Verwijderd
Ik vind t niets.. heb het wel een keer gehad, maar dan voel ik me (heel stom misschien, maar t is zo) veel ouder dan hem en dat vind ik echt niets.. moet lekker in zn armpjes weg kunnen kruipen. Dat vind ik heeeeeeerlijk..
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:07
Verwijderd
ik zou dr toch moeite mee hebben, wil ook bescherming, en bij iemand kleiner dan 1,68 denk ik dat niet te vinden...
is trouwens heel grappig:
een goede vriendin is 1,48 m en dr vriend is 1,90 m. Als hij op zn knieen gaat zitten kunnen ze precies met elkaar zoenen, zo grappig...
een andere goede vriendin is misschien 5 centimeter kleiner dan dr vriend, en dat staat heel schattig, het klopt gewoon...
mijn vriend is ook 1,90 en ik ben dus 1,68. Hij is gewoon langer dan mn paps maar ik vind het wel fijn...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 10:20
Genela
Genela is offline
Citaat:
BadlyDrawnGirl schreef op 22-06-2003 @ 11:07:
Als hij op zn knieen gaat zitten kunnen ze precies met elkaar zoenen, zo grappig...
Oei!

Hoe dan ook, ik zou het wel fijn vinden als mn vriend langer is dan ik of van ongeveer dezelfde lengte. Hij mag best iets kleiner zijn, maar langer heb ik eigenlijk liever
Oud 22-06-2003, 21:15
hartjesdief
hartjesdief is offline
Zelf ben k bijna 1.85m, dus voor mij is t nogal n probleem....er zijn wel veel grote jongens, maar k ken er ook genoeg (HEEEELE) leuke die gewoon kleiner dan mij zijn..(ook al scheelt t meestal maar n paar cm). Zelf zou k er denk k niet zo mee zitten, maar dan ben k weer bang wat anderen ervan vinden...ziet nl toch wel vreemd uit, n lang meisje en n kleine(re) jongen, toch? Na n ex van 1,95m zie k t nu echter ff niet meer zitten, dus leuke lange jongens, laat van je horen!
Oud 22-06-2003, 21:22
freakje
freakje is offline
Ben 1m75 en ik houd helemaal niet van jongens die groter zijn. Dan moet ik op mijn tenen staan om te zoenen, dus niet aan te raden.

Mijn vriend is precies even groot en dus perfect
Oud 22-06-2003, 21:24
Big Boi
Big Boi is offline
Ik ben zelf niet zo'n lange jongen (1,73) en mijn vriendin is ook maar een paar cm kleiner maar omdat ik krachttraining doe en dus iets breder ben dan de normale jongen zegt ze best wel vaak dat ze blij is dat ze naast mij loopt als we bv. uitgaan enzo.
Oud 22-06-2003, 22:14
Another Way
Another Way is offline
Er zijn niet eens meisjes die groter dan mij zijn
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 10:32
miss_loves_you
miss_loves_you is offline
nee al me vriendjes zijn tot nu toe wat langer geweest dan mij... maar owke als het meisje wat langer is ken er vaag uitzien maar lekker schijt aan hebben gaat om de gevoelens toch
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 10:49
DaBoY
DaBoY is offline
Een beetje langer kan wel, maar niet te lang, zodat het veel opvalt

Nee, geef mij maar een meisje die even lang is of kleiner
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 12:35
Magdalena
Magdalena is offline
Een ex-vriendje van mij was zo'n 10 cm kleiner; de vriend die ik nu heb 4 cm groter en ik moet eerlijk zeggen dat ik dit laatste toch leuker/fijner/makkelijker vind, ookal was ik altijd degene die het hardste riep het belachelijk te vinden dat mensen hier verschil in maakten
Oud 23-06-2003, 14:36
Verwijderd
asl je echt verliefd bent , nee , liefde maakt immer blind , anders , hangt het er van af
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:53
Verwijderd
m'n vriend is niet zó veel groter dan ik, maar dat vind ik ABSOLUUT geen reden om ineens geen hakken meer te dragen hoor da's nou echt het belachelijkste dat ik al gehoord heb. ik vind het natuurlijk wel fijn als ik op kousevoeten rondloop en m'n vriend heeft z'n schoenen aan, dat hij dan ineens zo groot lijkt, dan heb ik ook zo iets van, hé fijn, m'n schouder kan bijna onder zijn oksel. maar als we ergens naartoe gaan en ik wil hakken aandoen dan DOE ik hakken aan hoor. fuck that: ik doe de schoenen aan waarin ik me lekker voel, en spijtig genoeg hebben die meestal een hakje. trek ik me niets van aan, echt niet.

xxx
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 14:53
Verwijderd
ik zou het trouwens ook niet erg vinden als m'n vriend kleiner had geweest dan ik. mja.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 15:58
Verwijderd
het maakt mij best wel wat uit ja.. ik vind het fijner en ik kan dan lekker tegen hem aanlopen en mijn hoofd op zijn borst leggen.. ik val gewoon op langere jongens. Vind het ook geen mooi gezicht als het meisje langer is dan een jongen of andersom..
Met citaat reageren
Oud 23-06-2003, 16:06
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
prcies, kben ook nie groter dan 1,67m en t maakt mij egt nie uit, tis wel lastig, maarja, zo'n kleine uk lijkt me ook niet egt wat neej maar t is mayb wel lastig en t maakt wel verschil, maar t is niet n reden om iemand te dumpen ofzow
Oud 23-06-2003, 16:46
Basia
Basia is offline
ik ben zelf redelijk groot (1,80) en geef zeker de voorkeur aan een grotere jongen.
waarom ?? tjah, blijf t raar staan vinden.... beetje domme reden maar goed
Oud 23-06-2003, 16:56
Phylicia 14
Phylicia 14 is offline
Citaat:
my lover
Oud 23-06-2003, 16:57
Gothic
Gothic is offline
Liever langer, paar cm het liefst, maar meer mag ook, liever niet kleiner, ziet er dom uit en idd het 'veilig voelen' is er anders een beetje vanaf...
Oud 23-06-2003, 21:18
Verwijderd
In theorie maakt het me niets uit, maar ik denk dat het er toch wel vreemd zou uit zien als een jongen kleiner dan 1.62 m is...
Mijn nicht is 1.80, haar vriend 1.75, nouja, dan is het logisch dat het niets uitmaakt, toch?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:14
Meidegek
Meidegek is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 23-06-2003 @ 22:18:
In theorie maakt het me niets uit, maar ik denk dat het er toch wel vreemd zou uit zien als een jongen kleiner dan 1.62 m is...
Mijn nicht is 1.80, haar vriend 1.75, nouja, dan is het logisch dat het niets uitmaakt, toch?
5 centimer vind ik wel gaan ja!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2003, 21:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
tuuluk nie. liefde heb nix te maken met lengte. al vinnik t wel prettiger als de boy groter is dan ik (niet dat dat zo moeilijk is )
Oud 25-06-2003, 21:50
Tox
Tox is offline
Mijn ex zei altijd (zegt nog steeds) dat ze groter dan mij is, hehe was natuurlijk niet zo, maar het zou me niet veel uitmaken.
Oud 25-06-2003, 22:56
Pletterprater
Pletterprater is offline
Mijn vriendin is groter dan mij
Maakt mij niets uit
Reageren

Regels voor berichten