Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2003, 09:47
Magdalena
Magdalena is offline
Ik had laatst eigenlijk voor het eerst een supergoed gesprek met mijn vriend over waar we zoal over fantaseren op seksueel gebied en in hoeverre we eigenlijk die fantasie werkelijkheid zouden willen maken.

Een fantasie van mij is bijvoorbeeld nog steeds om het met meerdere mannen tegelijk te doen, een gangbang dus en verbazingwekkend genoeg zou mijn vriend hier nog wel voor open staan ook
Maar nu weet ik dus niet of ik die fantasie werkelijk zou uit willen leven of het gewoon maar bij een leuke fantasie zou willen houden.

Dus hier eigenlijk de vraag: in hoeverre maak jij van je fantasieën werkelijkheid? Waar ligt de grens en hoe wordt die grens eigenlijk bepaald? Is dat door jaloerzie, schaamte, omdat het gewoon niet legaal is of mogelijk is, of wat...?
Oud 24-06-2003, 11:07
snarl
snarl is offline
nou.. het hangt er natuurlijk ook vanaf hoever je al bent. als je nog maagd bent fantaseer je over het hebben van sex. dan komt die fantasie uit, dus je zit met je fantasie steeds een stap verder dan wat je ik werkelijkheid al gedaan hebt. (logisch)

ik heb ergens gelezen dat elk meisje wel eens fantasseert over een verkrachting, maar je wilt natuurlijk niet dat dat uitkomt. voor de rest is het bij mij zo: als ik er niet over zou fantaseren zou ik het niet leuk vinden. ik denk dat ik alles waar ik over fantaseer wel eens uit zou willen laten komen maar dan niet binnenkort, want ik ben echt nog niet zo ver. dus misschien, ooit.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2003, 11:29
KiMZz
KiMZz is offline
Mee eens, ik heb ook weleens gefantaseerd over verkracht worden, maar dat machteloze wordt dan wel werkelijkheid, wanneer mijn vriend mij bijv. vastbindt en dominant is en ik het slaafje.
Ennuh mijn extreemste fantastie (zie dat topic) zal wel werkelijkheid worden, verder fantaseer ik niet zoveel extreems. Als ik masturbeer fantaseer ik over mijn vriend die me beft, altijd. En dat is allang werkelijkheid geworden...
Oud 24-06-2003, 12:43
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
mithril schreef op 24-06-2003 @ 12:07:
nou.. het hangt er natuurlijk ook vanaf hoever je al bent. als je nog maagd bent fantaseer je over het hebben van sex. dan komt die fantasie uit, dus je zit met je fantasie steeds een stap verder dan wat je ik werkelijkheid al gedaan hebt. (logisch)

ik heb ergens gelezen dat elk meisje wel eens fantasseert over een verkrachting, maar je wilt natuurlijk niet dat dat uitkomt. voor de rest is het bij mij zo: als ik er niet over zou fantaseren zou ik het niet leuk vinden. ik denk dat ik alles waar ik over fantaseer wel eens uit zou willen laten komen maar dan niet binnenkort, want ik ben echt nog niet zo ver. dus misschien, ooit.
als je iets fantaseert wil je het meestal wel uit laten komen maar dingen als verkrachting wat kennelijk een groot aantal meisjes boeiend vind is het een leuke fantasie maar niet iets wat je in het echt mee zou willen maken en dat zal met meerdere extreme fantasieen zo zijn...
Oud 24-06-2003, 14:55
Stofzuigerslang
Stofzuigerslang is offline
Kben de grens tussen realiteit en fictie kwijt, dus...
kkan hier een probleempje hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:42
Optima
Optima is offline
mijn fantasie botst met de werkelijkheid

in mijn fantasieen vind ik het heerlijk om ' te slikken'
in werkelijkheid ga ik er van over me nek ( letterlijk)

meerdere mannen, tja, altijd leuk om over te fantaseren, maar aan één heb ik m'n handen al vol .
Oud 26-06-2003, 16:49
Verwijderd
Ik heb echt nog nooit over verkrachting gefantaseerd. Het lijkt me wel onwijs leuk om onderdanig te zijn, maar dan het liefst bij een meisje.

De fantasieen die ik tot nu toe heb gehad zou ik best uit willen laten komen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten