Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2003, 18:12
Jij-Jij
Jij-Jij is offline
Zouden jullie het goed vinden om in jullie relatie of in een relatie voor lichamelijkheid naar iemand anders te gaan als je vriend of vriendin bijvoorbeeld door een handicap dat opeens niet meer kan? of vind je dat dan vreemdgaan?

Offtopic: Ik hoop dat het zo wel goed is D.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2003, 18:17
poesiefox
poesiefox is offline
Ik moet er niet aan denken om lichamelijk te zijn met een ander. Dat is vreemdgaan, zelfs met medeweten en toestemming. Je laat dan toch iemand anders tussen jullie twee komen.

Maar goed, ik ben zo'n muts die lichamelijkheid niet los kan zien van emotionele affectie.
Oud 22-06-2003, 18:18
Verwijderd
ik zelf zou t accepteren van de ander, maar t zelf niet doen
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 18:28
Verwijderd
Euhm, dit is wel lastig...Ik denk dat het ligt aan de mate van handicap dat die persoon heeft..Als mijn vriend nu opeens bijvoorbeeld door een ongeluk gehandicapt zou raken, dan zou ik zeker bij hem blijven, en zeker niet voor het lichamelijke naar een ander gaan. Wat ik nu met mijn vriend heb opgebouwd wil ik niet kwijt, en zeker niet omdat hij plotseling gehandicapt is geworden!

Dus ik vind het wel vreemdgaan, ook al vind mijn vriend het goed, ik doe het niet!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 19:20
Gwinnie
Gwinnie is offline
dat is vreemdgaan.
ik zou t niet doenomdat mijn vriend verlamd zou zijn ofzo.
dan zeg je dus eigenlijk: het draait om sex. en daar draait het niet om.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 19:23
Studentje
Studentje is offline
Alleen als je alletwee zo ver bent, dat je geaccepteerd hebt dat je elkaars behoeften niet meer kan bevredigen en zeker van elkaar bent dat het puur en alleen is om in bepaalde behoeftes te voorzien.

Denk ik. Ik denk dat je niet precies kan zeggen wat je in dat soort situaties zou doen.
Oud 22-06-2003, 19:52
Verwijderd
nee, ik denk niet dat ik zou kunnen tegenover mijn vriendin die dan gehandicapt zou zijn

in zo'n geval zou het niet meer om sex gaan voor mij
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 22:57
Snow
Snow is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 22-06-2003 @ 19:17:
Ik moet er niet aan denken om lichamelijk te zijn met een ander. Dat is vreemdgaan, zelfs met medeweten en toestemming. Je laat dan toch iemand anders tussen jullie twee komen.

Maar goed, ik ben zo'n muts die lichamelijkheid niet los kan zien van emotionele affectie.
Alleen ben ik dan geen muts, maar meer een ehm... hoed, zeg maar.

( en dan lees je net weer te laat dat het woord muts in de reply stond )

Laatst gewijzigd op 22-06-2003 om 23:00.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 23:15
Another Way
Another Way is offline
Evito?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 23:22
l00k At Me
l00k At Me is offline
echt erg als dat gebeurt!
naja, zoenen kan nog.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2003, 23:33
poesiefox
poesiefox is offline
Vraag ik mij toch af welke handicap of wat dan ook ervoor zou zorgen dat je niet meer lichamelijk kunt zijn, behalve dan misschien gruwelijke chronische pijn. (En dan word mijn vriend denk ik heel snel weduwnaar, dan kan-ie weer een nieuwe gaan zoeken)
Oud 23-06-2003, 02:27
Verwijderd
Ben jehelemaal van jottum, du sals je bij je vriendin dan niet aan je trekken komt het maar bij iemand anders zoeken
Nee.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:00
Spydogez
Spydogez is offline
Citaat:
Jij-Jij schreef op 22-06-2003 @ 19:12:
Zouden jullie het goed vinden om in jullie relatie of in een relatie voor lichamelijkheid naar iemand anders te gaan als je vriend of vriendin bijvoorbeeld door een handicap dat opeens niet meer kan? of vind je dat dan vreemdgaan?

JA DAT IS VREEMDGAAN!
Je houdt van iemand, of niet. Geen gezeik. Snap je het nou echt niet? Vreemdgaan is STOM! Hou daar eens mee op man.
Oud 28-06-2003, 19:35
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
neeeeeee
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:35
Marcade
Marcade is offline
? Die .. zenuwziekte (naam vergeten).. word dat .. erger .. dan ? ofzo?

(Jaja, ik heb je ook op tv gezien. T'is wel jammer dat het niet zo lang duurde, ik had wel wat meer willen horen erover. Naar mijn gevoel was jij er maar heel kort op en bv die asperge vent langer. )

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:45
Marcade
Marcade is offline
Ok, maar het word niet erger dus? Ik wist niet dat er ook hersenvocht in het ruggemerg zat?

Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 19:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:

Dan ga je nogal heel erg vreemd ja. Denk niet dat je vriendin of vriend dat zo op prijs kan stellen omdat hij of zij iets niet kan, jij je lul of vagina achterna loopt en het haalt bij een ander. Dan bezorg je je partner nogal een minderwaardigheidscomplex ten eerste en ten tweede als je echt van iemand houd, maakt die lust toch niets meer uit... Bij mij in ieder geval niet. Is een leuke bijkomstigheid, that's it. Je hebt altijd je eigen handen nog als je op knappen staat, en dat ze de daad niet meer kan doen, betekent niet dat ze je niet op een andere manier kan bevredigen.
Oud 28-06-2003, 20:11
thisisfun
thisisfun is offline
ik vind het wel vreemdgaan maar lichamelijkheid met een ander juh hebt tog lichamelijk contact met juh vriend/in omdat juh van diegene houd en niej om het lichamelijke contact ?? bezoek als je lichamelijk contact wil met een ander dan een hoer ofzo!!
Oud 28-06-2003, 20:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
thisisfun schreef op 28-06-2003 @ 21:11:
ik vind het wel vreemdgaan maar lichamelijkheid met een ander juh hebt tog lichamelijk contact met juh vriend/in omdat juh van diegene houd en niej om het lichamelijke contact ?? bezoek als je lichamelijk contact wil met een ander dan een hoer ofzo!!
Nog beter: bezoek je eigen hand.
Oud 28-06-2003, 20:32
Verwijderd
Citaat:

als ik op de een of andere manier verlamd zou raken, zodat we niet meer konden vrijen. dan zou ik het goed vinden als hij met een ander meisje zou vrijen. omdat ik weet dat hij van me houdt, en ik wil hem het genot gunnen..

je zal maar je hele leven bij een meisje zijn en jullie kunnen nooit vrijen.. dat is frustrerend lijkt me.. vooral als je het al eens gedaan hebt.. als je het nog nooit gedaan hebt dan weet je niet wat je mist dus dan zal het nog wel gaan denk ik..

en dan kun je wel zeggen van ach het gaat niet om sex.. maar ik vind dat sex wel degelijk heel erg belangrijk is..
Met citaat reageren
Oud 28-06-2003, 20:40
barbara.inc
barbara.inc is offline
Denk dat het voor jongens anders is dan voor meisjes...Als mn lover et niet meer zou doen (dat verwoord ik toch weer leuk) zou ik toch wel bij em blijven, als ik van em houd, want ik kan op zich prima langere tijd zonder sex enz...(eindelijk es een kerel die veel gaat knuffelen )
Voor jongens is sex toch wel belangrijker...Ik zou et zelf ook wel toestaan, maar niet zelf doen
Reageren

Regels voor berichten