Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Vraag ik mij toch af welke handicap of wat dan ook ervoor zou zorgen dat je niet meer lichamelijk kunt zijn, behalve dan misschien gruwelijke chronische pijn. (En dan word mijn vriend denk ik heel snel weduwnaar, dan kan-ie weer een nieuwe gaan zoeken)
||
Citaat:
![]() Je houdt van iemand, of niet. Geen gezeik. Snap je het nou echt niet? Vreemdgaan is STOM! Hou daar eens mee op man.
|
? Die .. zenuwziekte (naam vergeten).. word dat .. erger .. dan ? ofzo?
(Jaja, ik heb je ook op tv gezien. T'is wel jammer dat het niet zo lang duurde, ik had wel wat meer willen horen erover. Naar mijn gevoel was jij er maar heel kort op en bv die asperge vent langer. ![]() Laatst gewijzigd op 02-09-2007 om 19:28. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik vind het wel vreemdgaan maar lichamelijkheid met een ander juh hebt tog lichamelijk contact met juh vriend/in omdat juh van diegene houd en niej om het lichamelijke contact ?? bezoek als je lichamelijk contact wil met een ander dan een hoer ofzo!!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
je zal maar je hele leven bij een meisje zijn en jullie kunnen nooit vrijen.. dat is frustrerend lijkt me.. vooral als je het al eens gedaan hebt.. als je het nog nooit gedaan hebt dan weet je niet wat je mist dus dan zal het nog wel gaan denk ik.. en dan kun je wel zeggen van ach het gaat niet om sex.. maar ik vind dat sex wel degelijk heel erg belangrijk is.. |
![]() |
|
Denk dat het voor jongens anders is dan voor meisjes...Als mn lover et niet meer zou doen (dat verwoord ik toch weer leuk) zou ik toch wel bij em blijven, als ik van em houd, want ik kan op zich prima langere tijd zonder sex enz...(eindelijk es een kerel die veel gaat knuffelen
![]() Voor jongens is sex toch wel belangrijker...Ik zou et zelf ook wel toestaan, maar niet zelf doen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb meer dan duizend mijl gelopen. Touché | 10 | 04-02-2006 14:21 | |
Liefde & Relatie |
Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad... Tinkelfeetje | 18 | 07-05-2003 16:12 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |