Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2003, 15:49
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik ga altijd naar het parkhof in alkmaar, en daar mag blowen, ik ben daar vrijwilleger en je mag zelfs tijdens werken gewoon joints roken (gardarobe, entree en bar)

hoe zit het bij jullie? word je er uit gezet als je binnen een joint rookt?
Oud 15-07-2003, 15:55
dark_poetry
dark_poetry is offline
ik kom altijd op zelfde plek als jij dus hoef ik niks uit te leggen.
lekker makkelijk.
Oud 15-07-2003, 15:59
Thought Alive
Thought Alive is offline
geen problemen mee natuurlijk, anders zoek ik wel een andere
Oud 15-07-2003, 16:37
Verwijderd
Je mag niet binnen blowen waar ik uitga. Maar dan ga je gewoon ff naar buiten, vink ook veel chiller.
Ik was er vrijwilliger en onder je dienst mag je officieel niet blowen, maar stiekem kan best
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 16:45
dark_poetry
dark_poetry is offline
wat ben ik toch blij dat er een plek op deze verdorven wereld is als parkhof.
Oud 15-07-2003, 18:10
]{ing
]{ing is offline
baas loopt zelf constant rond met een blow duss
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 18:43
zeehond23
zeehond23 is offline
Ik ga nooit naar een kroeg en de keren dak erheen gesleept wor gaan we wel zitten in de rhytem, en daar mag het. Voor de rest ga ik nooit naar discoteken dus ik weet nie of het mag, volgens mij hebk weleens gehoord dat het in now&wow mag ofzo, maarja
Oud 15-07-2003, 19:06
Verwijderd
De kroegen hier niet goed, maar wij gaan meestal naar een hmmm... hoe heet zoiets... het is een ruimte in het cultureel centrum, met bar waar regelmatig concerten gehouden worden. Door de week en vrijdags is dat ook gewoon open en al sinds het prille begin mag daar geblowd worden. Gemeente is er heel erg op tegen geweest maar de eigenaar kon hen ervan overtuigen dat men het beter daar deed dan op straat rond te hangen. Erg gezellig!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 19:12
Günther
Günther is offline
jup, offcourse beide kroegen mag je smoken (mede daarom ga ik erheen)
Oud 15-07-2003, 19:49
cha0s
cha0s is offline
mja, de rhythm, of de consul... daar mag geblowd worden...
verder in spijkenisse El Hombre, daar mag ook geblowd worden, alleen in Tex niet, maar daar ga ik dan wel ff buiten voor de deur staan... dat doen 'r daar meerderen (da's ook meer 'n jeugdhonk/jongerendump dan 'n kroeg, maar ja.)
Oud 15-07-2003, 20:37
angel_girl
angel_girl is offline
Nope, je mag er niet blowen maar veel mensen doen dat wel maar als ze het merken word je deruit gekickt
Oud 15-07-2003, 22:12
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
angel_girl schreef op 15-07-2003 @ 21:37:
Nope, je mag er niet blowen maar veel mensen doen dat wel maar als ze het merken word je deruit gekickt
hmmz voor altijd of alleen voor die avond?
Oud 15-07-2003, 23:48
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
angel_girl schreef op 15-07-2003 @ 21:37:
ja, het blijft nou eenmaal drugs he!
Oud 16-07-2003, 13:34
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Hier in het hardrock-café mag je gewoon blowen, maar er is ons wel een keer een waterpijp afgepakt want dat mocht niet
Iemand enig id waarom?
Oud 16-07-2003, 17:18
kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
we hebbe hier in de buurt 1 cafe waar je mag blowen.. bij de andere kroegen willen ze liever dat je naar buiten gaat
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 18:28
Günther
Günther is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 16-07-2003 @ 14:34:
Hier in het hardrock-café mag je gewoon blowen, maar er is ons wel een keer een waterpijp afgepakt want dat mocht niet
Iemand enig id waarom?
mag hier ook niet, toen ik daar zat te borrelen vroegen ze gewoon vriendelijk om dat niet te doen. (volgens mij mag dat officieel alleen in de shop of thuis)
Oud 16-07-2003, 18:51
Blenderhead
Blenderhead is offline
d0h.....mensen vergeten dat een kroeg bedoeld is om te zuipen en niet om te blowen.
in mijn stamcafé mag je ook blowen, maar nu komen er elke keer 16- en 17jarige mensen die niet op straat willen staan en er eigenlijk niets te zoeken hebben.

ik kan me voorstellen dat een café je eruitzet...de meesten drinken nauwelijks bij het blowen....t café wordt daar niet beter van
Oud 16-07-2003, 21:53
Verwijderd
^eens
Met citaat reageren
Oud 16-07-2003, 22:16
drama
drama is offline
de "buurtontmoetingsruimte" De Molli Chaoot zoals het officieel heet staat niet echt tegenover blowen. Tis gewoon normaal, alsof je een sjekkie rookt, of een biertje drinkt. Ook als je bar staat is blowen geen probleem.
Oud 16-07-2003, 22:17
drama
drama is offline
Citaat:
birthmark schreef op 16-07-2003 @ 19:51:
d0h.....mensen vergeten dat een kroeg bedoeld is om te zuipen en niet om te blowen.
in mijn stamcafé mag je ook blowen, maar nu komen er elke keer 16- en 17jarige mensen die niet op straat willen staan en er eigenlijk niets te zoeken hebben.

ik kan me voorstellen dat een café je eruitzet...de meesten drinken nauwelijks bij het blowen....t café wordt daar niet beter van
jezus man dat zijn dan echt kutkroegen. Een kroeg is voor de gezelligheid niet voor de cash. winstbejag, daar wordt een cafe niet beter van.
Oud 16-07-2003, 23:58
zeehond23
zeehond23 is offline
"als ik een kroeg zou hebben" zou je er mogen blowen mits je Konsumptie neemt
Oud 17-07-2003, 08:22
Verwijderd
Citaat:
drama schreef op 16-07-2003 @ 23:17:
jezus man dat zijn dan echt kutkroegen. Een kroeg is voor de gezelligheid niet voor de cash. winstbejag, daar wordt een cafe niet beter van.
Zonder winst kunnen ze niet bestaan he.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 10:02
Verwijderd
In de Dormi, het café waar ik meestal kom mag je wel je jointje binnen draaien maar niet oproken. Maar dat hangt er dan ook vanaf wie er die avond leiding heeft, sommige boeit ut eigenlijk niet, andere wel. En of het druk is, als het stampvol is zien ze het meestal nog geen eens en hebben ze het ook te druk om er wat van te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:48
dark_poetry
dark_poetry is offline
Maar eh het parkhof is geen kroeg eigenlijk maar een jongerencentrum.
Oud 17-07-2003, 19:51
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ach, 1 pot nat, ze verkopen er dan wel geen zwaardere dingen als bier of wijn, maar dat doet er niet echt toe. Jongeren centras zijn doorgaan goedkoper dan commercieele kroegen. En dat is een goede zaak
Oud 17-07-2003, 21:09
Mindfields
Mindfields is offline
ik ga meestal naar de stortebeker, en daar kan je ook eten. als je er heen gaat terwijl mensen eten enzo, dan word er wat van gezegd. officieel mag het niet, het maar gebeurt wel, s avonds enzo..
Oud 17-07-2003, 21:55
Günther
Günther is offline
Citaat:
birthmark schreef op 16-07-2003 @ 19:51:

crap, ik zuip net zoveel (zoniet meer vanwege de dorst) als ik blow.... dus het is voor hun eigen bestwil om me te laten blowen
Oud 18-07-2003, 07:54
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 17-07-2003 @ 20:51:
Ach, 1 pot nat, ze verkopen er dan wel geen zwaardere dingen als bier of wijn, maar dat doet er niet echt toe. Jongeren centras zijn doorgaan goedkoper dan commercieele kroegen. En dat is een goede zaak
Dat het goedkoper is is inderdaad goede zaak.
en je kan er eten halen.
Oud 21-07-2003, 13:49
Verwijderd
de enige kroeg waar ik kom is het jazzcafe en daar mag je blowen. nouja eigenlijk niet want er hangt een bordje, maar geeneen medewerker doet moeilijk. Keb daar vaak stonede avonden beleefd. Nu ik niet meer blow vind ik het irritant maarja, kun je vewachten van een kroeg voor 18 jaar en ouder (of heeft dat er niets mee te maken?)
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 21:02
drama
drama is offline
Citaat:
-Archangel- schreef op 17-07-2003 @ 09:22:
Zonder winst kunnen ze niet bestaan he.
hangt er uiteraard helemaal vanaf hoe je het aanpakt

Tis gewoon kut dat je geld moet hebben om een gemiddelde kroeg in te gaan. Gelukkig zijn er ook kroegen waar je je eigen drink mee kunt nemen
Reageren

Regels voor berichten