Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
d0h.....mensen vergeten dat een kroeg bedoeld is om te zuipen en niet om te blowen.
in mijn stamcafé mag je ook blowen, maar nu komen er elke keer 16- en 17jarige mensen die niet op straat willen staan en er eigenlijk niets te zoeken hebben. ik kan me voorstellen dat een café je eruitzet...de meesten drinken nauwelijks bij het blowen....t café wordt daar niet beter van
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
In de Dormi, het café waar ik meestal kom mag je wel je jointje binnen draaien maar niet oproken. Maar dat hangt er dan ook vanaf wie er die avond leiding heeft, sommige boeit ut eigenlijk niet, andere wel. En of het druk is, als het stampvol is zien ze het meestal nog geen eens en hebben ze het ook te druk om er wat van te zeggen.
|
![]() |
|
Ach, 1 pot nat, ze verkopen er dan wel geen zwaardere dingen als bier of wijn, maar dat doet er niet echt toe. Jongeren centras zijn doorgaan goedkoper dan commercieele kroegen. En dat is een goede zaak
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() en je kan er eten halen. ![]()
|
Verwijderd
|
de enige kroeg waar ik kom is het jazzcafe en daar mag je blowen. nouja eigenlijk niet want er hangt een bordje, maar geeneen medewerker doet moeilijk. Keb daar vaak stonede avonden beleefd. Nu ik niet meer blow vind ik het irritant maarja, kun je vewachten van een kroeg voor 18 jaar en ouder (of heeft dat er niets mee te maken?)
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Tis gewoon kut dat je geld moet hebben om een gemiddelde kroeg in te gaan. Gelukkig zijn er ook kroegen waar je je eigen drink mee kunt nemen ![]()
|
![]() |
|
|