Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat degene die nog wat extra altopuntjes nodig hebben om de winter door te komen het kut vinden, terwijl de normale neutrale muziekliefhebber het wellicht kan waarderen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (zie mijn toekomst rock metal topic)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
The new Korn single, "Did My Time," will be available for download on the band's Web site, www.korn.com, starting Tuesday. The track, which hits radio the day before, will be included in the film "Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life" and will also be featured on the next Korn album. - mtv.com
Morgen te downloaden dus. Hij word in Amerika al op de radio gedraaid en heb 'm al op enkele sites gezien (maar daar verdwenen ze verbazingwekkend snel ![]()
||
Citaat:
Ook naar het nieuwe album zal ik weer uitkijken.
|
het nummer Did My Time is al een tijdje te downloaden. Weliswaar een 'shitty radio rip' maar hij is te downloaden. Klinkt wel weer lekker groovend met soms stoner-achtige riffing, vreemd. Maar goed het geluid is zo crap dat een echt goede beeldvorming nog niet echt mogelijk is.
||
Citaat:
|
korn is wel leuk.
soms. good god is wel catchy. en faggot ook wel. verder heb ik me er niet zo in verdiept. van untouchables ken ik bijna niks. maar alone i break is nog wel te verdragen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Korn komt naar Nederland... Devil-Eye | 41 | 10-03-2006 15:10 | |
Muziek |
Nieuwe Korn! Maiseter | 155 | 18-12-2005 16:55 | |
Muziek |
Nieuwe Korn Single Carn | 26 | 16-09-2005 10:10 | |
Muziek |