![]() |
|
Als het goed is komt het nieuwe Korn album uit op 18 november.
Did My Time kennen we dus al. En ook de Metallica cover 'One' komt op het album (as performed on MTV icon). Nieuwe single 'Right Now' komt ook binnenkort uit, hij is al op de radio gedraaid. En een rip daarvan (wel beetje brakke kwaliteit) is te downloaden op www.kornworld.de. Klinkt erg goed ![]() In een of ander gaar typisch Amerikaans worstel (oid) programma werd een andere nieuwe track als achtergrond gebruikt; 'Let's Do This Now' - en guess what: de doedelzak is terug. Dat nummer is ook te downloaden van bovenstaande site, alleen dan met zwaar irritant commentaar er door heen. Maar het is tenminste iets. Looking forward ![]() en laat dit geen afzeik topic worden, als je niks nuttigs te melden hebt, blijf dan weg uit dit topic
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb trouwens korn, life is peachy, en issues van ze. Zijn wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze hebben em op lowlands 2002 (waarom dacht ik dat we nu in 2004 leven? ![]() Sorry jan ![]() en bedankt alies ![]()
Laatst gewijzigd op 29-09-2003 om 19:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk 2002, want dit jaar was het 2003 en dit jaar speelden ze niet op lola ![]()
||
Citaat:
|
Op www.kornserv.com staan nu goede kwaliteit versies!
Right Now Dirty Version Right Now Bust U Up Version Verschil tussen deze versies; de 'fuck' en 'fucking' verplaatsen door 'bust' en 'i know' voor radio en tv ![]()
|
45 sec. cleane intro van Let's Do This Now hier
![]()
|
De Korn 'player' met Right Now audio en video (nog niet) vind je hier: http://www.bandbuilder.com/korn/inde...ef_code=G27495
"Take A Look In The Mirror" zal ook verschijnen in gelimiteerde digipack. Daarbij zit een 30 minuut durende DVD met live materiaal van de Untouchables 2002 tour, een 'underground' video voor Right Now en de video Korn Kut Up (mix van alle videos). Klik hier voor albumcover!
|
ze moeten een rustpauze nemen. Het wordt nu kwantiteit boven kwaliteit. je kan niet elk jaar een album uitbrengen, zo laat je de waarde van bepaalde cd's onderontwikkeld.
je moet eigenlijk uitkijken naar een cd van een band, en niet een verwachting hebben 'volgend jaar weer'
||
Citaat:
Het grootste deel van het materiaal lag overigens al klaar de cd had en zou ook veel eerder uit gebracht worden maar dat is niet gedaan. Te vroeg vind ik het zelf niet ik hoop gewoon dat het meer in de stijl is van untouchables.
||
Citaat:
Ik vind het wel slechter worden. Ik vind de band een parodie op zichzelf worden. Jonathan Davis kan gewoon niet zingen, en op Untouchables vind ik sommige nummers staan die het aanhoren niet waard zijn. Ze moeten even rust nemen en iets nieuws gaan doen, want 5 albums lang hetzelfde trucje begint een beetje te vervelen. Uiteraard zijn devote Korn Fans dat niet met me eens, maar ik denk dat ze veel beter kunnen en verrassender uit de hoek kunnen komen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|