Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2003, 09:07
dafelix
dafelix is offline
Ik denk dat mede forummers het ook wel hebben gemerkt, maar dat zijn die irritante Flash-reclame dingen. Ik d8 die zet ik ff uit, de optie die verantwoordelijk is voor Flash (lijkt mij zo) is "Play Videos in webpages". Maar is er ook een mogelijkheid om ALLEEN flash (tijdelijk) uit te schakelen?

En nee ik ga flash niet unistalleren want sommige pagina's wil ik wel weer met flash

tia
Oud 28-06-2003, 09:09
JJzD
JJzD is offline
tegen banners hebben ze ook zoiets als mozilla/bannerblind

voor IE zullen ze er ook wel iets op gevonden hebben
Oud 28-06-2003, 10:57
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik deed het zo :
Extra >> Internet-Optie's
Tabblad : "Geavanceerd"
En dan bij onderdeel "Multimedia" staat er "Geluiden op webpagina's afspelen" en dat vinkte ik uit. En ik had tot nu toe geen last meer van geluid van die irri banner.
Oud 28-06-2003, 12:57
p-chez
p-chez is offline
Je kunt voor banners ook ff allemaal hosts van bannerservers in C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\etc\hosts pleuren. Zo'n lijstje valt wel te downloaden van Kazaa (volgens mij is 't gewoon legaal) staan er meerdere, eentje van 61,4kb is vrij up-to-date. De inhoud van dat bestandje paste je ff over de inhoud van 't originele 'hosts' bestandje in C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\etc\.

Als je voldoende hosts in dat bestandje hebt staan, zul je zowat geen banner meer bekennen op internet. Zonder nare programmatjes als bannerblockers enzo.

iig works fine for me.
Oud 28-06-2003, 13:00
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
p-chez schreef op 28-06-2003 @ 13:57:
Je kunt voor banners ook ff allemaal hosts van bannerservers in C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\etc\hosts pleuren. Zo'n lijstje valt wel te downloaden van Kazaa (volgens mij is 't gewoon legaal) staan er meerdere, eentje van 61,4kb is vrij up-to-date. De inhoud van dat bestandje paste je ff over de inhoud van 't originele 'hosts' bestandje in C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\etc\.

Als je voldoende hosts in dat bestandje hebt staan, zul je zowat geen banner meer bekennen op internet. Zonder nare programmatjes als bannerblockers enzo.

iig works fine for me.
als ie all1 van hier wil blokken kan het ook in de firewall natuurlijk
Oud 28-06-2003, 13:18
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
JJzD schreef op 28-06-2003 @ 14:00:
als ie all1 van hier wil blokken kan het ook in de firewall natuurlijk
Idd, maar wat is er mis met alles blocken?
Komt de snelheid alleen maar ten goede.
Reageren

Regels voor berichten