Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit: zal ik dan ook maar gaan....paardrijden? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() .. paardrijden dus ![]()
||
Citaat:
![]() Ikzelf heb niet echt een levensdoel.. gewoon een leuk leven hebben, een beetje mijn horizon verbreden...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En wat moet je daarna dan? oke, nou ik ben ontmaagd, nu heb ik niets meer om voor te leven *springt voor trein* ???
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat gelukkig zijn valt bij mij nog wel mee.. was ook vergeten bij te zetten: en even zonder zorgen... dat is heel belangrijk ![]() |
![]() |
|
Na nadere bestudering van alle posts wil ik een zorgeloos, gezond leven hebben En dat kunnen delen met een man van wie ik hou.
Ik hoef niet perse te trouwen, en momenteel zie ik me nog niet met kinderen. Ik heb wel weer belang bij dieren, iets voor in huis, kat/hond en een paard. Ik wil niet weg uit het oosten en ik wil een leuke baan ![]() Maar goed ![]() ![]()
|
mijn doel is gewoon zo veel mogelijk van t leven genieten.(ik heb niet voor niets de nick feessie) wat de toekomst brengt kan me geen ruk schelen zolang als ik maar gelukkig ben. t lijkt misschien een beetje naiev of dom, maar volgens mij wil iedereen eigenlijk t maximale uit zijn leve halen, want dan ben je t gelukkigst.
|
Verwijderd
|
Maar zeer hoge of moeilijk te bereiken doelen nastreven zorgt er wel voor dat je altijd scherp blijft en jezelf constant blijft vernieuwen en verbeteren, terwijl met de dag leven en feesten ervoor zorgt dat je er op je 32e achterkomt dat je een drop-out bent die nog niks nuttigs heeft gedaan. En dan komt de midlife-crisis.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Filosoferen aan de keukentafel op forum Volg gekozen onderwerp de regels topicstarter elifecoach | 0 | 01-07-2016 21:55 | |
Psychologie |
Wat is jou doel in het leven..? anonymous888 | 30 | 15-03-2009 09:18 | |
Lifestyle |
Wat is jou doel in het leven..? anonymous888 | 1 | 12-02-2009 22:55 | |
Psychologie |
Jouw levensdoel? Mariekje* | 51 | 23-02-2007 00:56 | |
Algemene schoolzaken |
Jaarboek: verdiepingsvragen nodig! Optima | 2 | 07-11-2001 14:40 |