Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
DOS, Tunnels in zandbakken, Aanstekers alias Auto's, Onbegrijpelijke Engelse teksten van mijn ouders' muziek, Limonade-ijses, irritante kinderfeestjes waarop kadootjes moesten worden verstopt, opkijken tegen 'jongens', zwem-baden/les, niet-zelf-gesmeerde boterhammen mee naar school, naar school, leren fietsen (en lang daar over doen), vertekend beeld van de wereld. Veel.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
juistem!!!
|
jip en janneke
pluk van de petteflet barbapapa seabert sesamstraat bon jovi u2 metallica teddy rugspin my little pony guns n' roses sprookjes van grimm piedeltje pannekoek lady lovely locks
||||
Citaat:
Naar sprookjes luisteren (voorgelezen door mama of van een bandje) en ze zelf verzinnen en ze dan avond aan avond verder vertellen aan m'n broertje die onder mij in het stapelbed lag. ![]() Citaat:
Fietsen in m'n eentje. In m'n eigen wereldje leven waardoor ik niet veel snapte van de 'echte' wereld. (Dit hoort ook nog bij het laatste van Ulf's quote.) LEGO-en. ![]() Dagenlang LEGO-en. Citaat:
![]()
|
![]() |
Update:
Keen Smurfen Dummy´s Van die kleine gekleurde plasticachtige snoepjes die ze bij mijn buurmeisje altijd hadden ![]() Kinderboerderij Pluk vd Pletteflet Construction Polly Pocket Zelf ijs maken Paaltjesvoetbal Van het klimrek afspringen Knutselen met rubber Origami Pergamano (?) Gameboy Lijkt me wel weer genoeg ![]() |
![]() |
|
verstoppertje spelen
de hond van de buren met waterballonnen bombarderen woensdag vroeg uit school vallen Alfred J. Kwak barbapapa erwtjes in de tuin van de buren gooien kijken of sinterklaas een broek aan had onder zijn jurk ja ik was erg... ![]()
|
![]() |
|
Met mijn broer & de knuffels spelen
Woensdagmiddag vrij Paardrijden Van honden houden Gameboy Zondag ontbijt op bed bij mijn ouders (zo staat het me bij, maar kwam volgens hen nauwelijks voor ![]() ![]() Nina Vis en Mama Vis Barbies LEGO-en Lijmballen Stoepranden ....
|
Update 3.
![]() Achterop de fiets zitten bij mijn vader. Flevohof, de voorloper van Sixflags. Met vouwfietsen door het bos. Fish & chips eten in Engeland. Roze jurkjes dragen. Het snel zijn met lezen. De videobanden van Bassie en Adriaan (De huilende professor) die je bij de bakker kreeg. Zaterdagochtend, boodschappen doen met mijn moeder. Spelen met mijn neef en nicht. Familiefeestjes. Sneeuwwitjes. (Bier met 7up.) Paul de Leeuw. Trompet spelen, vreselijk. Overblijven op school met thee en melk en stomme vieze oppasmoeders.
|
op TV
Fun Factory op Sky met Linda de mol en die DJ Cat. ![]() Freggels johan en pierewiet tita tovenaar straatenmaker opzee Super grandma saved by the bell peter en de vliegende autobus martijn en de magier dr snuggels Kinderen voor kinderen de bende van hiernaast Thomas en senior Pinkeltje Billie turf school zoen tikkiedeman ![]() buizen schoolvoetbal voetbalplaatjes, en garbage pallkids plaatjes enz. die je graties bij kauwgom kreeg. soort van verre voorlopers Flippo's weeksluitingen kastanjes en eikels zoeken sneeuwballengevecten en stenengevechten met de school naast ons ![]()
Laatst gewijzigd op 28-06-2003 om 14:35. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Inspector Gadget.
Toneelstukjes verzinnen met een vriendinnetje en ze opvoeren voor een verveeld publiek bestaande uit een stuk of drie mensen. ("Harrrrrrrrrr, ik ben een vampier! Ben jij ook een vampier, Masj?" "Harrr, ja! Kom, we gaan mensen bijten! Jij daar, wat is jouw bloedgroep?" "Wha, licht! Ik smelt, ik smelt!" ![]() Bruggen bouwen over sloten en vogelnestjes maken van gemaaid gras. In bomen klimmen en buren die daar boos om worden. Klei. En aquarel. En kleurplaten die je moest inkleuren met water omdat ze dan vanzelf van kleur veranderden. Knikkeren. ![]() Flippo's. Stiekem-verliefd-zijn-op-het-buurjongetje en dan tegen iedereen vertellen dat 'ie stom is. "Le petit prince". De knuffels die je niet leuk vindt meetronen naar een vriendin om daar 'ziekenhuisje' te spelen. Dat houdt in dat ze geopeerd ofwel gescalpeerd en uitgepluisd worden. Ennn. Vast nog meer, maar het is plotseling boeiend op MSN, dus ik stop ermee. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*denkt na*
met poppen spelen verstoppertje in het huis schminken*schrijf je dat zo?* KvK wat al vaker gezegd is, chips in koffiefilters bomen klimmen hutten maken flippo's kleien deed ik ook altijd knutselen bloemetjes plukken buiten spelen droomshow mjah, ik kan wel allemaal kinderprogramma's gaan opnoemen, maar dat worden er dan heeeeeel veel ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #99 rare kwast | 494 | 13-06-2007 19:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |