he, ik wil gewoon verhaal kwijt, het lukt niet om het aan andere mensen te vertellen, maar ik probeer het hier. misschien gaat het makkelijker bij mensen die ik niet ken en ook niet zie. ik ben heel vaak erg verdrietig, boos, bang of gewoon helemaal niks. dan weet ik niet wat ik voel. ik voel me zo vol en het komt er niet uit. ik halucineer ook, ik kan er niet meer tegen. ik ga niet vertellen wat ik zie maar ik ben zo bang, het komt wanneer ik bang ben maar ook wanneer ik blij ben.
al het gevoel in mij vliegt alle kanten op, ik kan er niet meer tegen. soms dan ben ik heel erg bezig met een persoon en dan denk ik. wat doe ik nou?! ik ben ik en wie houd dat nou vol, wie wil mij nou echt leren kennen, deze in de warre grote overhoopgehaalde rottend mens. dan zonder ik me weer af. ik kan altijd maar even blij zijn en dan bedenk ik weer iets en ben ik niet meer blij. ik heb momenten dat het wel gaat maar meestal dan lijkt het alsof ik nog maar half leef. dan wil ik mijzelf pijnigen maar meestal voel ik dat niet meer. ik wil mijzelf dan dood maken maar dat lukt mij niet, nog niet. het word steeds sterker en sterker en ik word steeds banger voor mijzelf. ik hou dit niet meer vol.
ik ben zelf een heel erg gesloten persoon, ik praat wel met mensen via msn, maar wat er echt in mij zit komt er niet uit. in het echt praat ik nooit met mensen over problemen van mij. meestal praat ik eigenlijk over niks. maar toch vinden mensen mij heel aardig, terwijl ze me geeneens echt kennen. ???
ik zit zelf ook een jaar of meer bij een psychiater maar daar ben ik bang voor, ik ben ook een tijdje opgenomen geweest en dat heeft wel een beetje geholpen, maar ik vind alles zo eng.
soms dan leef ik ook in een andere wereld. daar is het wel fijn, maar wanneer ik weer in deze verotte wereld terug ben, kan ik alleen nog het gevoel herinneren van de andere wereld. ik wil dan zo graag terug, maar dat ik niet zomaar. dat kan alleen maar door Hun.
ik kan mijzelf hier ook niet uitleggen. alles ligt zo overhoop in mijn hoofd, ik denk alles door elkaar, ik wil alles eruit zeggen maar dat lukt. alles zit zo vast.
tegen wat praat ik eigenlijk, wat is het, wie is het?
hoe meer ik praat, hoe meer ik niet meer praat.
er zit nog iets verborgen in mij, maar ik weet niet wat.
nu ga ik weer.
|