Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Beetje vaag topic maar goed...
Niemand is perfect dus de echte mr. right bestaat, volgens mij, alleen maar in je dromen. Marco Borsato zong dat de meeste dromen bedrog zijn maar dat hoeft natuurlijk niet. ![]() Ik blijf lekker dromen en wie weet kom ik ´m ooit tegen.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik geloof niet in één mister right.. Je verandert je hele leven en daarin ontwikkel je jezelf, daardoor geloof ik niet dat er 1 persoon je hele leven bij je past. In je tienerjaren gaat dat volgens mij ook nog sneller omdat je heel grote veranderingen doormaakt en jezelf steeds beter leert kennen..
Ik word gewoon verliefd op iemand en dan is die persoon op dat moment dus de juiste voor mij. Verder denk ik er niet over na. Misschien past hij over een jaar niet meer of misschien blijven we heel lang samen, dat kan ik toch niet voorspellen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Tijd om de biezen te pakken! [afghanistan, andere moslimlanden, .dk & .nl topic] Verwijderd | 134 | 19-03-2008 11:37 | |
Iran - VS Supersuri | 440 | 23-04-2007 11:19 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
15 feb demontratie tegen oorlog in irak! blegh! | 560 | 16-02-2003 16:24 | |
Muziek |
verukkelukkullukke 715 Kellie | 39 | 27-12-2002 23:25 |