Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2003, 21:35
CrazY G
CrazY G is offline
hi
ik zoek een mediaplayer die divx/xvid etc kan afspelen.
ook moet hij zelf subtitles kunnen afspelen, dus niet via vobsub

Ik heb bsplayer al geprobeerd, was eerst echt perfect, maar nu wil hij niet werken met extended desktop. Ik krijg zwartbeeld op mn tv terwijl het met andere players gewoon wel lukt en overlay staat aan.
Sinds de nieuwste versie werkt hij niet, dus als iemand een oudere bs player heeft met de oude interface, mail die aub naar me
mardoli@tweakdsl.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-06-2003, 22:09
Enlightenment
Enlightenment is offline
Gebruik Zoom Player.

Zoom Player 3.0 Standard:
http://inmatrix.hoyty.com/mirror/zoomplayer300std.zip
Oud 24-06-2003, 15:16
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Of je installeerd de G400 plugin (voior Matrox kaarten eignelijk, maar werkt perfect met alles). Die zorgt ervoor dat je op je TV altijd fullscreen films hebt, en op andere schermen niet, en hij zorgt voor subtitles op je tv (veel players kunnen dat niet) en subtitles zelfs in de zwarte balken (onderin je scherm) dat kunnen de meeste players ok al niet.

Perfecte plugin. Je download de subs, zet ze in je sub directory, zorgt dat je subs hetzelfde heten als je film (dus bv bij Godfather.avi worden ze Godfather.srt) en je start je film gewoon met een willekeurige player (alleen BSPlayer werkt neit geloof ik ermee, aangezien die zelf de overlay wil doen).
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:26
CrazY G
CrazY G is offline
zoomplaya heb geen subs.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:24
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 26-06-2003 @ 12:26:
zoomplaya heb geen subs.
How do I make subtitles show up with Zoom Player?

To enable subtitles in Zoom Player, you need to install a subtitle filter called "DirectVobSub". This filter is freely available and can be found at Doom9.org.

You must make sure you have the latest version installed as certain subtitle files won't load if the latest version isn't installed. Also, the subtitle files need to share the same base name as the media file you are trying to play.

Example:
myvideo.avi
myvideo.sub

For more information, read this Media Setup article.

Bron: http://www.inmatrix.com/zplayer/faq/faq_entry0004.shtml
Oud 26-06-2003, 18:57
langejongen
langejongen is offline
Ik heb een probleem met AVI bestanden afspelen op de PC. Ik heb Windows Media Player 9.0 maar als ik een AVI wil afspelen gaat ie op internet zoeken naar de codec server, dat lukt niet en dan geeft ie de foutmelding dat de klasse niet goed is. Wat is het probleem???? Of moet ik daar toch Zoomplayer of dixv 5.0 gebruiken??
Oud 26-06-2003, 20:27
Enlightenment
Enlightenment is offline
Dan heb je geen DivX of XviD codecs. Installeer KaZaA Lite Codec Pack:

KaZaA Lite Codec Pack 2.0.3:
http://home.hccnet.nl/edwin.ter.horst/klcodec203f.exe

Zoom Player 3.0 Standard:
http://inmatrix.hoyty.com/mirror/zoomplayer300std.zip
Oud 26-06-2003, 21:10
langejongen
langejongen is offline
Oke, ik heb Zoomplayer gedownload, uitgepakt naar een zelf aangemaakte map Zoomplayer in program files. Ik stop een cd met een AVI bestand erin, druk op Open files, zoek het bestand op en krijg dan de melding: " Unable to create filter for: [E:\ Die Another Day CD1.avi] This may be due to a corrupt file ormissing decoder filters. en als ik op opties klik : " Error reading SetOPPriority.Items.Strings: Systeem Error. Code : 87. De parameter is onjuist.

Wat doe ik niet goed???

Laatst gewijzigd op 26-06-2003 om 21:16.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 22:00
Enlightenment
Enlightenment is offline
Heb je ook KaZaA Lite Codec Pack geinstalleerd?
Oud 27-06-2003, 01:17
CrazY G
CrazY G is offline
ja maar zoomplayer heeft geen subs van zichzelf en ik zei in me begin post al dat ik niet via vobsub wil, alleen als iemand kan uitleggen hoe ik de subs in het zwarte gedeelte krijg.

en langejonge je moet zoals gezegd die codec packs installeren

ik gebruik Gordian Knot Codec Pack 1.3 http://sourceforge.net/project/showf...ease_id=166483

die werkt het beste voor mij, alleen moet je de divx uit deze pack niet installeren, want dat is divxpro met ADWARE, dus moet je divx apart installeren, tenzij je houd van ADWARE.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 02:59
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
CrazY G schreef op 27-06-2003 @ 02:17:
ja maar zoomplayer heeft geen subs van zichzelf en ik zei in me begin post al dat ik niet via vobsub wil, alleen als iemand kan uitleggen hoe ik de subs in het zwarte gedeelte krijg.
Oh dat had ik niet gelezen.

Maar zou het dan ook niet weten ofzo, BSplayer nog eens overnieuw downloaden en installen?
Oud 30-06-2003, 10:27
langejongen
langejongen is offline
Oke, ik heb Powerdvd geinstalleerd, de meeste films doen het, maar die another day wil het nog steeds niet doen. Probleem???
Reageren

Regels voor berichten