Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2007, 20:44
Verwijderd
Hey

Ik heb nu al een tijdje LimeWire, maar ik weet niet hoe ik de mp3's die ik gedownload heb op mijn ipod kan zetten. Ik weet namelijk niet hoe ik de Limewire mp3 's kan kopieren naar Itunes. In Limewire zijn wel alle mp3s die ik gedownload heb voorzien van dat Itunes tekentje en in Itunes is er automatisch een aparte map geopend met Limewire tunes, maar als ik mijn ipod aansluit zet hij deze mp3tjes niet op mijn ipod. Weet iemand hoe ik wel kan zorgen dat ik mijn gedownloade Limewire mp3tjes op mijn ipod kan zetten?

Verder had ik nog een vraag: Ik had een nieuwe muziekcd gekregen dus ik hem op m'n computer gezet. Maar nu staan wel alle liedjes op mijn computer, maar het geluid is helemaal vervormd. Is dit een beveiliging op de cd? heb het nog nooit eerder gehad.

Alvast Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2007, 22:24
Verwijderd
Bij de eerste vraag kan ik je niet helpen, maar het probleem met het geluid ligt hoogstwaarschijnlijk aan een ontbrekende/foutieve codex. Als je deze liedjes afspeelt in Windows Mediaplayer, zou die normaal gezien automatisch naar de goeie codex op zoek moeten gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 22:27
Verwijderd
Ok bedankt, maar ik wilde die cd dus eigenlijk op me ipod gaan zetten maar dat gaat dus niet lukken dus.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 23:15
Vice
Vice is offline
Volgens mij is het gewoon mogelijk via iTunes zelf.
Oud 13-01-2007, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 12-01-2007 @ 00:15 :
Volgens mij is het gewoon mogelijk via iTunes zelf.
Hoe bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2007, 13:01
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
salieee schreef op 11-01-2007 @ 21:44 :
In Limewire zijn wel alle mp3s die ik gedownload heb voorzien van dat Itunes tekentje en in Itunes is er automatisch een aparte map geopend met Limewire tunes, maar als ik mijn ipod aansluit zet hij deze mp3tjes niet op mijn ipod. Weet iemand hoe ik wel kan zorgen dat ik mijn gedownloade Limewire mp3tjes op mijn ipod kan zetten?
Wat je moet doen is iTunes openen, dan je gedownloade liedjes selecteren en naar itunes slepen klaar
Oud 14-01-2007, 23:03
wouser
wouser is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 14-01-2007 @ 14:01 :
Wat je moet doen is iTunes openen, dan je gedownloade liedjes selecteren en naar itunes slepen klaar
Inderdaad zelfde doe je met je gedownloade nummers van Limewire...

Je selecteert de nummers die je in Itunes wilt hebben en sleept deze dan vervolgens naar je bibliotheek (of afspeellijst).
Oud 15-01-2007, 18:25
Verwijderd
ah thanks het is gelukt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten