![]() |
|
![]() Room Splendid: -DJ EZ -Steve Boomselecter -DJ GO Room Music -DJ Real -DJ Disco Ed Powered By: -MC Lyrical Tie -Lady Bee -B&G Visual Performers -Splendid Dancers -Digital Traffic -Jan "Te Bont" NO PRESALE! Location: PowerZone, Amsterdam http://www.splendid-crew.com Wie gaat er?
|
![]() |
|
War draait Laidback Luke trouwens zaterdag?
Net hoorde ik dat Beachbop a.s. zondfag is...maar is dat niet(een van) de gecancelde editie(s)? Nu we het toch over beachbop hebben....wanneer is het en gaan jullie?
||
Citaat:
![]() dacht dat beachbop 31aug was, dan wilde ik iig gaan... |
![]() |
|
Ja, op t strand/in de strandtenten bij/in Bloemendaal aan zee.
Ik weet ondertussen al wanneer het is: -27 juli -31 augustus De overige oorspronkelijke data vervallen omdat het niet van de gemeente mag...iets over dat het strand moeilijk af te zetten is ofzo ![]()
||
Citaat:
Wel jammerlijk dat het niet meer zo vaak was als vorig jaar, kan nu alleen maar 31e... Owjah op Mysteryland is toch ook een splendid 'tent' of heb ik dat fout onthouden...daar ga ik namelijk heen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
no offence voor de mysterygangers off course ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Dit heb ikvanmiddag(toen ik op de fiets naar m'n werk zat) te horen gekregen:
Morgen(of misschien wel vandaag, hangt ervanaf wanneer je dit leest) is er wel Beachbop! Vandaar dat er in alle tenten dus DJ's geboekt staan. Op het allerlaatst(tenminste niet weken van te voren) is deze datum vrijgegeven voor Beachbop, alleen heeft men het nieuws niet groot verspreid, alleen mond op mond reclame(misschien een voorwaarde van de gemeente opdat het niet te druk wordt). Dus jullie weten het nu. (waarschijnlijk ben ik morgen op Bloemendaal aan Zee....ik moet toch ontbijt lopen op m'n werk...dus 12 uur klaar ghehehe)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik wou naar misteryland gaan
maar niet voor splendid, juist voor de andere styles....splendid ken ik nou wel.... Maar er is idd geen thema en de tent is zeker het bezoeken waard door de buitenlandse namen die er staan. Ik bedoel...Boomselecter ken ik nou wel.....
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|