Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin van mij en ik hebben dat vrij vaak. Zij krijgt alleen 'slechte' voorspellingen, die van mij zijn afwisselend goed en slecht. Verder ken ik nog een paar mensen en als ik het zo bekijk, denk ik dat je ontvangend bent voor bepaalde dingen. Sommige mensen zijn ontvangend voor de negatieve dingen, andere voor de positieve, zelf denk ik dat ik neutraal ben. Op andere gebieden, zoals gevoelens ben ik eerder negatief ontvangend, ik voel veel sneller pijn en verdriet van anderen en veel heftiger dan blijdschap en liefde. Moeilijk uitgelegd, maar zo zie ik het.
Wat ik echt wel erg vond, is dat ik had gedroomd dat mijn vriendin een miskraam zou krijgen en ik heb er nix aan kunnen veranderen... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=517030 kun je je gaan afvragen, lijkt mij persoonlijk de vraag "kun je de toekomst voorspellen" relevanter. Dat het in dromen gebeurt is niet echt iets heel speciaals. Als het in het echt kan, kan het dan ook als je slaapt? Meestal wel, lijkt me. Als je slaapt, dan lijkt het me ook mogelijk in het echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond de dromen eerst ook niet leuk maar als je er meer over leest leer je het steeds meer waarderen.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefde gevoelens na een droom Verwijderd | 13 | 30-08-2012 07:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Lucide Dromen Dave2006 | 23 | 01-07-2007 23:49 | |
Psychologie |
Voorspellende dromen Legacy | 12 | 17-04-2005 19:29 | |