![]() |
|
Ik ben sinds een twee weken weer single en elke keer als ik in de stad ben merk ik veel vrouwelijk schoon op. Waarschijnlijk in mijn zoektocht voor een nieuwe partner kijk ik wel eens (onbewust) wat langer naar de wat mooiere exemplaren...
|
Verwijderd
|
Nou, mijn aandacht wordt snel getrokken en ik zit meestal gelukkig om me heen te kijken omdat er zoveel leuke jongens zijn (of in ieder geval leuke lichaamsdelen hebben - mooie rug, armen, ogen, lippen, ik ben niet kieskeurig als het om kijken gaat
![]() |
![]() |
|
![]() |
Er is veel vrouwelijk schoon op straat. Vooral in deze vleesonthullende getijde, genaamd zomer.
![]() En heel afentoe dan loopt er een vrouw voorbij die mij ademloos krijgt. Ik val niet flauw ofzo, maar krijg vaak wel een heel erg diep verlangen. Frusti? ![]() Ik staar nooit, ook nooit naar borsten. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Tenslotte zijn vrouwen vrouwen en niet persee ons lustobject. Maar billen? Ik kan wel uren achter een mooie kont aanlopen. ![]() *Tip voor mannen: Leer kijken zonder je hoofd al te duidelijk te draaien. Zo kijken meeste vrouwen ook, en valt het minder op, aldus je minder snel vrouwen het idee geeft dat weer naar hun borsten loopt te kijken.*
|
Echt mooie jongens zie ik niet zo heel vaak .. een enkel keertje in de tram weleens. Een aantal keren hadden we ook echt gewoon oogcontact, dat was wel leuk
![]()
|
![]() |
Absoluut waar. Een mooie jongen daar gluur je even naar, maar een mooi meisje mag je als ander meisje schaamteloos bestuderen. Wat heeft ze aan, hoe zit haar haar, wat voor verf heeft ze op. Gewoon: checking out the competition. Heeft ze mooiere tieten dan ik, een betere kont? Dat soort dingen.The bitch!
||
Citaat:
![]() Maar soms kun je ook zonder enige vorm van 'concurrentie' heerlijk genieten ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ja ik kijk wel eens naar andere jongens, dat weet mn vriend en ik geloof niet dat hij er echt mee kan zitten... hij zal ook wel naar andere vrouwen kijken, ach... kijken boeit niet zoveel vind ik.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ja ik zou het wel van mezelf mogen, denk ik. Maar ik heb er niet echt behoefte aan, geloof ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan een mooi persoon uitgebreid bestuderen (en in de leeftijdscategorie 15-25 is meer dan de helft van de mensen mooi, vind ik
![]() ![]() Waarom mogen jongens trouwens niet naar borsten kijken, kimmetjeluvsya? Bij de gemiddelde man is 3 minuten naar mooie borsten kijken even goed voor het bloedvatenstelsel als 500 meter hardlopen, dus 't is nog gezond ook ![]() Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 18:46. |
![]() |
||
Citaat:
En dat take-me-now gevoel wat jij beschrijft heb ik soms wel hoor.. ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Herkenning... Ik ben wel eens vier uur achter iemand aan gegaan... nam me alsmaar voor 'nu zeg ik iets', en ik deed het niet. ![]() ![]() Was zo'n beetje heel Nederland door met 't OV... ![]() Ik had een dagkaart, dus ik kon overal heen waar zij heen ging... ![]() Was wel leuk, alleen jammer dat ik uiteindelijk niets durfde te zeggen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wat ontzettend vertederend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Net zo erg als wanneer jongens naar kontjes staren...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Slippers Verwijderd | 6 | 12-04-2006 15:40 | |
De Kantine |
Meeting, vrijdag 1 Juli Utrecht 13.00 Verwijderd | 193 | 04-07-2005 22:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Straatmuzikanten Reynaert | 9 | 04-10-2004 14:42 | |
Software & Hardware |
DOS-prompt in XP... SET zou leuk zijn? Conan the Librarian | 5 | 12-03-2002 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
ronald giphart skatefamke | 35 | 25-06-2001 20:59 |