Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2003, 21:00
Dminor
Dminor is offline
Worden jullie vaak aangetrokken door passanten die toevallig jouw beeld doorkruisen, of gebeurd dat maar zelden?

Dit naar aanleiding van de afgelopen dagen, ze leken wel vol met prachtige voorbijgangers te zitten. Echt van die exemplaren waarbij het water je in de mond loopt en je hem echt even z'n plaats moet wijzen.

Maar hoe zit dat met jullie? Hoe hoog leggen jullie de lat voor dit soort dingen? Mag het überhaupt van jezelf?
Oud 29-06-2003, 21:07
pure_evil
pure_evil is offline
ehm tja, als ik door de stad loop, zie ik wel eens mooie exemplaren van het mannelijk geslacht voorbij lopen ja. soms draai ik zelfs om, om de "achterkant" te bekijken. aangetrokken door het moois dat de natuur ons vrouwen te bieden heeft

gelukkig heb ik geen "hem" die ik de plaats moet wijzen!
Oud 29-06-2003, 22:23
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Dminor schreef op 29-06-2003 @ 22:00:
Worden jullie vaak aangetrokken door passanten die toevallig jouw beeld doorkruisen, of gebeurd dat maar zelden?

Dit naar aanleiding van de afgelopen dagen, ze leken wel vol met prachtige voorbijgangers te zitten. Echt van die exemplaren waarbij het water je in de mond loopt en je hem echt even z'n plaats moet wijzen.

Maar hoe zit dat met jullie? Hoe hoog leggen jullie de lat voor dit soort dingen? Mag het überhaupt van jezelf?
als ik ergens kom waar veel vrouwelijk schoon loop wil ik daar nog wel is uitgebreid naar kijken, soms zeg ik het zelfs tegen mijn vriendin..kweenie tgaat vanzelf, kijken mag....toch?
Oud 29-06-2003, 22:48
Big Boi
Big Boi is offline
Ik ben sinds een twee weken weer single en elke keer als ik in de stad ben merk ik veel vrouwelijk schoon op. Waarschijnlijk in mijn zoektocht voor een nieuwe partner kijk ik wel eens (onbewust) wat langer naar de wat mooiere exemplaren...
Oud 29-06-2003, 22:55
FloatAZiggy85
FloatAZiggy85 is offline
Ik voel me verbonden met mijn vriendin, en kijk niet echt zoveel meer naar voorbijgaande aantrekkelijke dames.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 22:58
Verwijderd
Nou, mijn aandacht wordt snel getrokken en ik zit meestal gelukkig om me heen te kijken omdat er zoveel leuke jongens zijn (of in ieder geval leuke lichaamsdelen hebben - mooie rug, armen, ogen, lippen, ik ben niet kieskeurig als het om kijken gaat ). Maar echt dat take-me-now gevoel krijg ik nooit bij iemand die zomaar voorbij loopt, daar moet ik toch iemand voor ruiken, lichaamswarmte voelen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 08:28
David
David is offline
ik ben al redelijk lang met m,n vriendin en dat bevalt me nog steeds prima ..

maar toch kan ik het niet helpen om naar mooie meisjes te kijken die voorbij gelopen komen ..

ben ook maar eens mens
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 10:51
KiMZz
KiMZz is offline
Hmz ik kijk wel naar andere jongens, meestal als ik met vriendinnen in de stad loop maar ik ben allang bezet dus t blijft bij kijken en nee heb dan geen behoefte aan sex ofzo
Oud 30-06-2003, 11:35
)Vampje(
)Vampje( is offline
Kijken doe ik zeker, maar mooie jongens zie ik bijna nooit. Meiden des te meer, en daar kijk ik dus ook liever naar.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 12:50
Soullar
Soullar is offline
Er is veel vrouwelijk schoon op straat. Vooral in deze vleesonthullende getijde, genaamd zomer.

En heel afentoe dan loopt er een vrouw voorbij die mij ademloos krijgt. Ik val niet flauw ofzo, maar krijg vaak wel een heel erg diep verlangen. Frusti?

Ik staar nooit, ook nooit naar borsten. Dat vind ik gewoon niet kunnen. Tenslotte zijn vrouwen vrouwen en niet persee ons lustobject. Maar billen? Ik kan wel uren achter een mooie kont aanlopen. (Tenzij ze ogen in haar achterhoofd heeft, heeft ze dat niet te snel door.)

*Tip voor mannen: Leer kijken zonder je hoofd al te duidelijk te draaien. Zo kijken meeste vrouwen ook, en valt het minder op, aldus je minder snel vrouwen het idee geeft dat weer naar hun borsten loopt te kijken.*
Oud 30-06-2003, 13:07
sinsere
sinsere is offline
Echt mooie jongens zie ik niet zo heel vaak .. een enkel keertje in de tram weleens. Een aantal keren hadden we ook echt gewoon oogcontact, dat was wel leuk Maar ik heb een vriend, dusja dan hou je het netjes he. En mooie meisjes zie ik eigenlijk veel vaker, daar kijk ik ook gewoon naar.
Oud 30-06-2003, 13:16
poesiefox
poesiefox is offline
Absoluut waar. Een mooie jongen daar gluur je even naar, maar een mooi meisje mag je als ander meisje schaamteloos bestuderen. Wat heeft ze aan, hoe zit haar haar, wat voor verf heeft ze op. Gewoon: checking out the competition. Heeft ze mooiere tieten dan ik, een betere kont? Dat soort dingen.The bitch!
Oud 30-06-2003, 13:18
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-06-2003 @ 14:16:
Absoluut waar. Een mooie jongen daar gluur je even naar, maar een mooi meisje mag je als ander meisje schaamteloos bestuderen. Wat heeft ze aan, hoe zit haar haar, wat voor verf heeft ze op. Gewoon: checking out the competition. Heeft ze mooiere tieten dan ik, een betere kont? Dat soort dingen.The bitch!
Ook dat weleens ja
Maar soms kun je ook zonder enige vorm van 'concurrentie' heerlijk genieten
Oud 30-06-2003, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 30-06-2003 @ 13:50:
*Tip voor mannen: Leer kijken zonder je hoofd al te duidelijk te draaien. Zo kijken meeste vrouwen ook, en valt het minder op, aldus je minder snel vrouwen het idee geeft dat weer naar hun borsten loopt te kijken.*
Bij wildvreemde vrouwen maakt het me werkelijk geen reet uit of ze zien dat ik naar hun borsten zit te kijken.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2003, 14:18
howshesings
howshesings is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2003 @ 15:02:
Bij wildvreemde vrouwen maakt het me werkelijk geen reet uit of ze zien dat ik naar hun borsten zit te kijken.
tsja, zo maak je geen al te beste eerste indruk

ja ik kijk wel eens naar andere jongens, dat weet mn vriend en ik geloof niet dat hij er echt mee kan zitten... hij zal ook wel naar andere vrouwen kijken, ach... kijken boeit niet zoveel vind ik.
Oud 30-06-2003, 15:06
Manuzhai
Manuzhai is offline
Tsjah, redelijk universele neiging, lijkt me. Het hangt er wel een beetje vanaf wat voor uitstraling het allemaal heeft, arrogante dames vind ik op zich een beetje jammer.
Oud 30-06-2003, 16:38
Jouw_Duiveltje
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2003 @ 15:02:
ik heb een vriendin en dan heb je wel gelijk.....
Oud 01-07-2003, 11:33
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 30-06-2003 @ 17:38:
ik heb een vriendin en dan heb je wel gelijk.....

Die snap ik nie?
Oud 01-07-2003, 11:38
Jouw_Duiveltje
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 01-07-2003 @ 12:33:
Die snap ik nie?
het maakt me niet uit als vreemde meisjes zien dat ik naar hun borsten kijk omdat ik ze toch niet hoef te versieren want ik heb al een vriendin..
Oud 01-07-2003, 11:45
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 01-07-2003 @ 12:38:
het maakt me niet uit als vreemde meisjes zien dat ik naar hun borsten kijk omdat ik ze toch niet hoef te versieren want ik heb al een vriendin..
Jah maar daar gaat t niet om. Tis gewoon vervelend en irritant wanneer andere jongens naar je borsten kijken, of ze dat doen als versierpoging (sowieso een fout begin) of alleen omdat ze t interessant vinden. Jongens moeten niet naar borsten kijken want daar knappen meisjes meteen op af!
Oud 01-07-2003, 15:15
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Dminor schreef op 29-06-2003 @ 22:00:

Nee eigenlijk niet echt. Soms zie ik wel een mooie man of een mooie vrouw, maar daar voel ik mij niet door aangetrokken.
En ja ik zou het wel van mezelf mogen, denk ik. Maar ik heb er niet echt behoefte aan, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 17:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik had daarstraks gewoon sjans van een kerel die hand in hand met zijn vriendin liep! Ze keek even niet.. Hoefde mijn vriend echt niet te doen, maar zo respectloos is hij gelukkig ook niet.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 18:44
Verwijderd
Ik kan een mooi persoon uitgebreid bestuderen (en in de leeftijdscategorie 15-25 is meer dan de helft van de mensen mooi, vind ik en zo'n 5 % ontzettend mooi)) en daar van genieten, maar ik word er niet geil van...

Waarom mogen jongens trouwens niet naar borsten kijken, kimmetjeluvsya? Bij de gemiddelde man is 3 minuten naar mooie borsten kijken even goed voor het bloedvatenstelsel als 500 meter hardlopen, dus 't is nog gezond ook. Bovendien, 't is niet alsof je er last van hebt... (tenzij je ondertussen met die jongen in gesprek bent, dan is het onbeleefd, of als het staren is in plaats van kijken)

Laatst gewijzigd op 01-07-2003 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 19:11
Koit
Koit is offline
Ja vaak in de stad,
Ik word trouwens wel altijd boos als het in de stad EXTREEM druk is, maar dat er dan niemand is waarvan je denkt wow!
Oud 01-07-2003, 19:43
Signy
Signy is offline
Citaat:
Morgan schreef op 29-06-2003 @ 23:58:
Nou, mijn aandacht wordt snel getrokken en ik zit meestal gelukkig om me heen te kijken omdat er zoveel leuke jongens zijn (of in ieder geval leuke lichaamsdelen hebben - mooie rug, armen, ogen, lippen, ik ben niet kieskeurig als het om kijken gaat ).
I agree.
En dat take-me-now gevoel wat jij beschrijft heb ik soms wel hoor.. ik doe er alleen nix mee.
Oud 01-07-2003, 21:05
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Uh ja...

Die gebruik ik meestal als fantasiemateriaal voor later.
Dan krijg ik er geen schuldgevoelens bij.

En flirten met zulke bloedmooie meiden is ook altijd leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:16
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Soullar schreef op 30-06-2003 @ 13:50:
Ik kan wel uren achter een mooie kont aanlopen. (Tenzij ze ogen in haar achterhoofd heeft, heeft ze dat niet te snel door.)

*zucht*

Herkenning...
Ik ben wel eens vier uur achter iemand aan gegaan... nam me alsmaar voor 'nu zeg ik iets', en ik deed het niet.

Was zo'n beetje heel Nederland door met 't OV...
Ik had een dagkaart, dus ik kon overal heen waar zij heen ging...

Was wel leuk, alleen jammer dat ik uiteindelijk niets durfde te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 01-07-2003 @ 22:16:
*zucht*

Herkenning...
Ik ben wel eens vier uur achter iemand aan gegaan... nam me alsmaar voor 'nu zeg ik iets', en ik deed het niet.

Was zo'n beetje heel Nederland door met 't OV...
Ik had een dagkaart, dus ik kon overal heen waar zij heen ging...

Was wel leuk, alleen jammer dat ik uiteindelijk niets durfde te zeggen.
aww... haha
wat ontzettend vertederend
Met citaat reageren
Oud 01-07-2003, 21:35
DEChengst
DEChengst is offline
Kijken, kijken, niet kopen
Oud 01-07-2003, 21:44
Signy
Signy is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-07-2003 @ 22:24:
aww... haha
wat ontzettend vertederend
vertederend?? ik zou er behoorlijk zenuwachtig van worden als ik 4 uur een jongen achter me aan had lopen!
Oud 01-07-2003, 22:55
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 01-07-2003 @ 19:44:

Waarom mogen jongens trouwens niet naar borsten kijken, kimmetjeluvsya? Bij de gemiddelde man is 3 minuten naar mooie borsten kijken even goed voor het bloedvatenstelsel als 500 meter hardlopen, dus 't is nog gezond ook. Bovendien, 't is niet alsof je er last van hebt... (tenzij je ondertussen met die jongen in gesprek bent, dan is het onbeleefd, of als het staren is in plaats van kijken)
Nee als ik door de stad loop en die jongens kijken onopvallend dan is t ok maar wanneer ze echt overdreven omdraaien en lekker ding roepen en dan kijken dan is t echt not done. En als je met een jongen staat te praten al helemaal...
Net zo erg als wanneer jongens naar kontjes staren...

Regels voor berichten