Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2003, 10:26
tacidvs
tacidvs is offline
Als christen hier op dit forum. Een handjevol medestanders een paar mensen die er nog niet uit zijn en een meerderheid die je voor gek verklaard, lijkt me niet erg gezellig. Al je argumentatie wordt afgedaan als propaganda en geïndoctrineerd geblaat en bovendien word je ook nog naïef genoemd omdat je van het goede in de mens uitgaat.

Hoe vind je het dat anderen de meest stompzinnige en gekleurde informatie als argumentatie gebruiken? Ik kan hier niet zo tegen
Oud 06-07-2003, 10:28
debotjuh
debotjuh is offline
k ga er meestal niet op in iedereen hier komt ervan zelf wel achter dat er wel een god bestaat
Oud 06-07-2003, 11:03
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik ben niet bepaald een standaard Christen, maar mijn mening wordt natuurlijk wel afgezeken hier. Ik vind het jammer voor die mensen zelf, maar mij persoonlijk doet het weinig tot niets.
Oud 06-07-2003, 11:13
poesiefox
poesiefox is offline
Dat is geen afzeiken jongens. Wat afzeiken is, daar komen jullie pas achter als je lid wordt van het Corps en daar nullen worden. Dat is afzeiken.

Op het Forum wordt gediscussieerd, en daar hebben ook de christenen zich aan de normale discussieregels te houden, en wordt de validiteit van je argumenten beoordeeld.

En ik ben nog geen enkele valide argument tegengekomen van de gemiddelde gristen.
Oud 06-07-2003, 11:16
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-07-2003 @ 12:13:
Dat is geen afzeiken jongens. Wat afzeiken is, daar komen jullie pas achter als je lid wordt van het Corps en daar nullen worden. Dat is afzeiken.

Op het Forum wordt gediscussieerd, en daar hebben ook de christenen zich aan de normale discussieregels te houden, en wordt de validiteit van je argumenten beoordeeld.

En ik ben nog geen enkele valide argument tegengekomen van de gemiddelde gristen.
Van de gemiddelde zogenaamd wetenschappelijke atheïst hoor ik ook enkel "het kan niet bewezen worden", nee een hoe wetenschappelijk argument is dát!
Oud 06-07-2003, 11:24
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 06-07-2003 @ 12:16:
Van de gemiddelde zogenaamd wetenschappelijke atheïst hoor ik ook enkel "het kan niet bewezen worden", nee een hoe wetenschappelijk argument is dát!
Dat is júist een heel wetenschappelijk argument. Wat is je point?

En deze thread is waardeloos.

Regels voor berichten