Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2003, 20:36
Breg
Breg is offline
ik heb 2 dagen geleden een nieuw paar schoenen gekocht, maar ze verwonden mn voeten. Ik heb ze heel even, nog geen uurtje, aangehad (buiten), en ik heb nu dus bij allebei mn voeten een wondje boven mn hiel zitten, waar de rand van de schoen in mn vless sneed. Er is gewoon een stukje huid weg en het doet best veel pijn. Ik ben niet echt van plan die schoenen ooit nog aan te trekken en zou ze dus graag willen ruilen, maar ik heb ze dus een uur ofzo buiten aangehad en dan is het meestal onmogelijk om ze nog te ruilen. Is er een kans dat ik ze toch mag ruilen omdat ze me hebben 'verwond' of kan ik het gewoon vergeten en was dit weer een miskoop?

btw, de schoenen waren van invito.
Oud 20-07-2003, 20:41
Verwijderd
Je hebt vrij weinig aan rechtsregels in dit soort gevallen. Je moet je gewoon concentreren op datgene wat jij wilt bereiken, namelijk je geld terug of een ander paar schoenen. Als je beleefd blijft aandringen en benadrukt dat ze voor jou echt waardeloos zijn, omdat ze je voeten verwonden, zal een winkel met een beetje gevoel voor klantvriendelijkheid ze wel ruilen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:51
Verwijderd
Gewoon even doorbijten.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 20:56
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
a new nose schreef op 20-07-2003 @ 21:51:
Gewoon even doorbijten.
hahahah afspraak met de chirurg
Oud 20-07-2003, 21:07
Brown eye
Brown eye is offline
Gewoon zeggen dat je je geld terug wilt!! Als ze moeilijk doen en vragen waarom dan zeg je gewoon dat je andere hebt gezien ofzo, want er is een kans dat als je zegt dat je er al op hebt gelopen dat ze ze dan niet terugnemen!
Oud 20-07-2003, 21:17
Poor twisted me
btw sommige schoenen moet je gewoon inlopen, ik had het eerst ook met een paar schoenen die verwonde me voeten ookal, trouwens op dezelfde plaats. Het was gewoon helemaal een wondje geworden aan beide kanten. Maarja ik kan nu niet zegge dat ik er ooit nog last van gehad heb
Oud 20-07-2003, 21:20
El Kim
El Kim is offline
Probeer eerst of ze niet nog ingelopen moeten worden, en anders kun je ze schoonmaken en terugbrengen en zeggen wat het probleem is... als ze niet kapot en nog netjes en schoon zijn kun je gewoon zeggen dat je ze alleen (binnen) hebt gepast... denk niet dat ze dan gaan zeuren... Ik hoop alleen wel voor je dat je het bonnetje nog hebt.

Succes
Oud 20-07-2003, 22:00
feline
feline is offline
Zolang er geen bloedvlekken inzitten, zou ik het proberen.
Maar ik heb wel vaker de eerste paar keer dat ik schoenen draag, last van blaren/wondjes. Gewoon even inlopen kan ook geen kwaad.
Oud 21-07-2003, 08:15
Verwijderd
Ga er eerst eens heen,
en open pas een topic als ze moeilijk gaan doen..
dit heeft geen nut..
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:11
rodina
rodina is offline
Citaat:
McLaren schreef op 21-07-2003 @ 09:15:
Ga er eerst eens heen,
en open pas een topic als ze moeilijk gaan doen..
dit heeft geen nut..
Waarom niet?
Oud 21-07-2003, 09:12
Riconoscente
Riconoscente is offline
gEWOON zeggen dat "het cadeautje niet beviel"

Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 09:13
Qamra
Qamra is offline
Gewoon proberen, ik heb vorige week ook mijn schoenen na 1,5 maand terug gebracht omdat de tong helemaal los was.. Schoenen vies en behoorlijk veel op gelopen en die wilden ze gewoon voor me laten maken, gratis.. En dat zonder bonnetje..

Nou moet gek gaan willen ze dat bij de Invito ook niet doen?!
Oud 21-07-2003, 12:04
Breg
Breg is offline
ik heb nog een week om de schoenen terug te brengen, als over een paar dagen die wondjes weg zijn doe ik ze nog wel een keer aan, om te kijken of ze idd niet alleen ingelopen moeten worden, maar anders probeer ik ze toch maar terug te brengen (probeer eerst wel dat het een cadeau was ofzo, want ik heb de prijssticker er ook al afgehaald).
Oud 21-07-2003, 12:31
Verwijderd
Inlopen kost vaak wel wat meer dan twee keer een uurtje... Maar goed, je kan idd proberen of ze ze nog terug willen nemen. 'k zou er alleen niet teveel meer op lopen als je ze nog terug wilt brengen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 12:35
Verwijderd
invitoschoenen zijn 9 van de 10 keer rotschoenen. soms wel leuk, maar het loopt echt verrot en ze gaan snel kapot.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:15
Marsel
Marsel is offline
Je kan ook even met een pleister erop gaan lopen ( of Compeed, goed spull! )
En even doorbijten.. heb het laatst zelf gehad met 2 paar schoenen, was bij beide 3 dagen afzien,. maar ze zitten nu perfect.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 18:41
Brown eye
Brown eye is offline
Citaat:
Hermione schreef op 21-07-2003 @ 13:35:
invitoschoenen zijn 9 van de 10 keer rotschoenen. soms wel leuk, maar het loopt echt verrot en ze gaan snel kapot.
Me heeft ook ervaring!!
Oud 21-07-2003, 19:00
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Moet je de hielen van de schoenen even uit laten tikken bij de schoenmaker, wordt t allemaal wat soepeler van en heb je waarschijnlijk ook minder last...
Oud 22-07-2003, 09:32
S
S is offline
Mee terug gaan.

Op het moment dat jij die schoenen kocht ging je ervan uit dat ze lekker zouden zitten. Dit is niet het geval, dus het lijkt me sterk dat de winkelier je verbiedt nieuwe uit te kiezen.

Tenzij dat je in dat uurtje ermee door de stront en modder hebt lopen raggen, dan spreekt het voor zich wat de winkelier ervan zal zeggen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 09:58
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 21-07-2003 @ 10:11:
Waarom niet?
Omdat er allemaal omslachtige dingen bedacht worden terwijl die persoon gewoon naar de winkel kan gaan en het vragen te ruilen.

Als de winkel het niet doet DAN pas met een oplossing komen, dit slaat namelijk nergens op..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:18
Poor twisted me
Citaat:
McLaren schreef op 22-07-2003 @ 10:58:
Omdat er allemaal omslachtige dingen bedacht worden terwijl die persoon gewoon naar de winkel kan gaan en het vragen te ruilen.

Als de winkel het niet doet DAN pas met een oplossing komen, dit slaat namelijk nergens op..
sommige winkels maken er misschien wel een probleem van....
Oud 25-07-2003, 12:35
Roos
Roos is offline
Ja gewoon doen joh, zo snel mogelijk.
Reageren

Regels voor berichten