Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb PRECIES zo'n vriend..en zat in hetzelfde parket als jou...wel willen dat hij verandert in dat opzicht, maar ook weer niet dat hij helemáál verandert extra voor mij..
Wat bij ons hielp was...bij zijn vrienden was hij veel feller in dat opzicht, en bij mij liet hij juist een beetje over zich heen lopen..ik vroeg waarom hij dan nooit bij mij zo deed...dat vond ie te hard voor mij zei hij..nou toen heb ik hem meteen duidelijk gemaakt, dat ik wel tegen een stootje kan, en als ie echt zo'n eikel word tegen me, ik hem dan wel een schop onder zijn kont geef.. ![]() Zeg hem dat hij zichzelf moet zijn en zijn eigen mening moet hebben en volgen...dat moet toch wel lukken? Je moet er nóg een keertje goed met hem over praten en gewoon zeggen dat hij moet durven zeggen wat hij denkt en voelt en waar het op staat... Gewoon er ff goed inprenten ![]() Veel suc6!!! Liefs |
![]() |
|
Je bent verliefd en je houd van hem, waarom zou je het dan gaan uitmaken. Zoals Maddan zegt je vriend wil je niet kwijt en vindt daarom alles goed wat je doet. Hij houd blijkbaar dus heel veel van je. En hij zal best een eigen mening hebben die hij ook wel zal geven als jij daar om vraagt.
Misschien is het ook een idee om vaker schriftelijk (mail, sms etc) met hem te praten. Ik durf bijvoorbeeld meer te schrijven dan te zeggen. Puur omdat ik dan ook niet meteen een tegenreactie krijg waaruit ik kan opmaken dat de ander het oneens is met wat ik zeg. En dat ik hoor dat ik diegene 'pijn' doe. (ik kan vaak een onwijze zeur, herhaal vaak zaken, zijn en dat vinden anderen (logischerwijs) vervelend, maar ik moet dan gewoon ff m'n hart luchten) Veel suc6, maar ik zou het niet zomaar uitmaken, want volgens mij hou je ook nog onwijs veel van hem. Wanneer een relatie echt saai word, dan merk je dat en dan verdwijnt de liefde ook automatisch.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ruim 800 doden na paniek in Bagdad Slaughter | 14 | 31-08-2005 21:10 | |
De Kantine |
Hoe reageer jij als je in paniek bent? Verwijderd | 78 | 20-03-2004 21:39 | |
Psychologie |
paniek - / angststoornis reacties graag devilcat | 14 | 07-01-2004 13:47 | |
Verhalen & Gedichten |
opdracht (angst/paniek) debieltje nr 1 | 5 | 04-11-2003 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Het "in paniek raken" tijdens een relatie. Phileine | 16 | 23-04-2003 21:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is de westerse mens nou te paniekerig ofzow? Rerisen Phoenix | 13 | 09-05-2002 21:03 |