Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
'we dansen niet' 'ik moet eerst een biertje hebben' die lui hebben gewoon geen lef en denken dat met bier/drank weg te kunnen halen. Een feest zonder alcohol is geen feest zeggen ze dan. Ik ben het helemaal met je eens, en vind het gewoon diep triest dat niemand zonder kan en dan kijk ik toch ook wel een beetje naar mezelf ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
nou, ik moet wel zeggen...Op sommige feestjes dan drink ik meestal wel gewoon, en iedereen daar eigenlijk omdat et dan serieus anders geen fuck aan is. Dan wordt iedereen wat vrolijker enzo. maar ach, in principe vind ik wel dat als er gedronken is een feest of wat dan ook wel gezelliger is. Het is niet nodig, maar meestal is het gewoon leuker. Als het met mate is jah.Als iedereen over elkaar heen loopt te kosten is et natuurlijk niks
![]() maar goed, mijn mening hierover dus ![]()
||
Citaat:
en wat dat drank op scholreizen betreft, het is gewoon fijn om in het buitenland dronken te worden ![]() 'we dansen niet' 'ik moet eerst een biertje hebben' dat is belachelijk, zeggen ze dat echt? tjee word ik oud ofzo?
|
Ach moeten ze toch allemaal zelf weten of ze willen kotsen... niet dan?? je bent maar een keer jong zeg ik maar... Dus allen kots uw maag leeg!! hmpff nee tuurlijk niet maar iedereen is anders... En niet iedereen kan goed tegen drank
![]() Ik zeg altijd maar zo je leven moet je later wat serieuzer nemen. Adios
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Psychologie |
Ze zijn een beetje aan ’t vechten binnen in… Elka | 17 | 09-10-2002 16:58 | |
Psychologie |
Info over MPS en SCHIZOPHRENIE Droomvlucht | 4 | 28-05-2002 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het verschil tussen de Bijbel en de Qu’ran gebaseerd op een lezing van dr. Gary Mille Mirage2000 | 137 | 18-02-2002 08:16 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |