![]() |
|
Ik had eerst een keer in mijn hals een moedervlek met een witte rand er om heen, die ook groter werd. Toen was ik even naar de dokter gegaan en die zijn dat het idd pigmentvlekken waren. Nu zie je hem bijna niet meer, alleen wanneer ik in de zomer weer bruiner wordt, dan valt die plek ook meer op, en dat verbrand eigenlijk ook altijd. Ik heb ook een zo'n vlek op mijn rug, en die verschijnt ook vaak in de zomer weer. Gelukkig zijn ze niet echt groot (Bij mij worden ze ook niet meer groter), maar eigenlijk zie je ze alleen wanneer ik dus echt duidelijk bruiner ben geworden.
Maar misschien is het toch verstandig om nog even langs de dokter te gaan.
|
![]() |
Ik heb ook pigmentvlekken op m'n benen, gelukkig valt dat in de zomer niet zoveel op, maar in de winter ben ik degene met de bruinste benen! Alleen ik ben er zo mee geboren en maak me er ook geen zorgen over. Maar als ze (in jou geval) er nog maar een paar jaar zitten zou ik toch eens op onderzoek gaan..
|
'witte plekjes' zijn echt niet zo erg als je denkt
ik heb ze op mn bovenbeen (zolang ik het me kan herinneren) en ik heb er geen last van. ik kan wel begrijpen dat jij je er misschien aan stoort. maar btw: moedervlekken die groeien of op rare plekken zitten, altijd mee naar de huisarts gaan |
![]() |
|
heb zelfs ook soort van deze witte plekken ben er ook mee geboren.
zelf erger ik me er niet aan maar die zo is wel best groot loopt echt tot aan m'n kont door en ook over m'n buik. word zo ie zo al nie echt bruin dus zo erg is het nie maar als die dingen groeien net zoals bij moedervlekken met je direct naar de dokter. als een moedervlek groeit is het waarschijnlijk huidkanker en daar moet je echt zo snel mogelijk bij zijn. gewoon naar de dokter gaan zoals iedereen dat al zegt
|
Ik heb ook een pygmentvlek! Op mijn rechterborst en die kreeg ik zo rond mijn twaalfde. Geloof ik. Ik ben ervoor naar de dokter geweest en die zei dat het niks kwaadaardigs was. Bij jou zal er ook wel niet veel aan de hand zijn, maar misschien is het voor de zekerheid toch wel verstandig om even naar de dokter te gaan. Voor de zekerheid.
Trouwens, pygmentvlekken zijn gaaf. Een meisje zei een keer dat ik wel een beetje op een luipaard leek. Dus, dat is goed.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
2 problemen met mijn penis Verwijderd | 7 | 11-01-2013 17:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moedervlekken Verwijderd | 19 | 04-06-2009 16:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
witte vlekken remy476 | 17 | 06-07-2007 15:39 | |
Lichaam & Gezondheid |