Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik persoonlijk zou er geen problemen mee hebben als hij zelfs nog beste vriendjes zou zijn met zijn ex, maar bij mn huidige vriend komt dat ook omdat ik zijn ex ook gewoon wel mag. Bij mn vorige vriend had zijn ex eigenlijk een ontzettende hekel aan mij en was heel vaak heel lullig waardoor ik haar ook niet mocht, bij haar had ik er dan ook meer problemen mee.. (Dan zou ik haar wel moeten accepteren als een vreindin van hem zonder dat ze mij accepteert als zijn vriendin).
Het ligt echter bij iedereen anders.. In de positie van het meisje zou ik met haar vriend gaan praten hierover en kijken hoe hij erover denkt. Of zijn mening nu terecht is of niet is het wel belangrijk er rekening mee te houden, zodat hij zich wel serieus genomen voelt. |
![]() |
|
Ik quote iemand ff om mijn mening duidelijk te maken (als iemand weet van wie deze quote komt krijgt een koekie)
"A platonic friend is like a dick in a glass case... in case of emergency break glass.." Dit komt er op neer dat zij waarschijnlijk gaat uithuilen bij die jongen als er een keer ruzie tussen jullie twee is... als het echt was uitgegaan door problemen dan zoekt die jongen niet contact bij zijn ex om alleen goede vriendjes te zijn...
|
daar zou ik geen problemen mee hebben. Ten eerste zou ik vinden dat ik helemaal niet het recht heb om mijn vriend te verbieden met wie hij omgaat. Wanneer je elkaar verboden op gaat leggen kan je net zo goed gelijk stoppen lijkt me.
En ten tweede, zoals iemand al eerder zei, je moet diegene kunnen vertrouwen. Doe je dat niet, ook dan is de relatie eigenlijk op weinig gebaseerd en kun je net zo goed ermee stoppen.
|
Ik heb op dit moment even geen vriend.
maar het hangt er vanaf hoe die ex is en vooral wie. zo was ik een keer met mijn exvriend naar een camping gegaan waar zijn ex zou komen en op een avond kwamen wij haar tegen en zij ging de hele tijd aan hem zitten. dat vond ik dus enorm irritant, dus met zo iemand zou ik liever niet willen dat mijn vriend daar mee afspreekt. maar als het een meisje is wat gewoon normaal doet dan boeit het mij niet.
|
Verwijderd
|
ik kan er weinig tegen doen. Met haar verjaardag is hij zelfs blijven slapen met een hele groep, maar ik vertrouw hem gewoon omdat ik het idee heb dat hij mij niet kwijt wil (en ik hem al helemaal niet) en dat hij weet dat als er iets zou gebeuren dan het dan toch echt over is...
|
![]() |
|
of course, mag dat.... , ik zie het probleem echt niet... leg uit...
Btw als je meer '"mag dat" vragen zoekt: U wilt hier rechtdoor... mag dat? Willeke alberti ... mag dat? De hoofdstad van Irak...Bagdad?
|
Verwijderd
|
mijn vriend heeft sinds hij met mij heeft zijn ex 2x gezien. 1x kwam ze naar zijn huis om een paar spulletjes op te halen van haar en 1x ging hij naar haar. Ik vond het niet zo leuk, maar ik ga hem ook niet verbieden. Omdat ik ook mijn exen nog weleens spreek, maar toch heb ik er nog best moeite mee als hij haar spreekt..
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou het moeilijker vinden als ze elkaar weer ontmoet hebben en weer vrienden gaan worden dan dat ze dat al zijn.
Ik wil mn vriend geen geen vriendschap ontnemen, sowieso ga ik mn vriend niks "verbieden" . Niet dat ik t leuk zou vinden maar ik zou m niet tegenhouden. Bij mij is ook een keer een vriendschap verpest doordat zijn vriendin niet wilde dat ie met mij omging dus ik weet hoe het is. Kwestie van vertrouwen lijkt me zo. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij heeft geen ex, maar als-ie die zou hebben dan zou hij er best mee mogen afspreken. Mocht ik iets af willen spreken met mijn ex-vriend (wat ik niet per se wil, al heb ik hem al wel iets te lang niet meer gezien), dan zou ik het zeer vervelend vinden als mijn vriend me dat zou verbieden (hij heeft helemaal niet het recht om mij dingen te verbieden, hij heeft hoogstens het recht om mij dingen dringend te adviseren)
Ik zie dat sommige mensen zeggen 'waarom zou je iets willen af spreken met je ex als het met een goede reden uit is gegaan'. In mijn geval is het uitgegaan omdat we niet goed genoeg bij elkaar pasten voor een relatie/verkering, en het daardoor vrij moeilijk ging, en hij op een bepaald moment niet meer verliefd genoeg was om dat vol te houden... maar dat neemt niet weg dat we goed met elkaar kunnen opschieten als het contact niet té intensief is ![]() Laatst gewijzigd op 04-07-2003 om 10:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gelukkig heeft mijn vriendje geen echte ex. Dat scheelt weer. Ik bedoel ik zou toch best wel een soort van jaloers zijn als hij met zijn ex zou afspreken. Niet dat ik het hem zou verbieden hoor!! Maar gewoon tsjaa het is toch iemand waar de ander om gegeven heeft, en mss nog zelfs wel om geeft. Ik denk dat er dan altijd een angst blijft om je vriendje weer kwijt te raken aan zijn ex ofzo. Waarschijnlijk is dat dan onnodige angst, maar goed soms werkt je gevoel niet helemaal goed samen met je verstand.
Een vriendin van mij heeft nu een vriendje en zijn ex verbied hem zijn nieuwe vriendin mee te nemen naar feestjes ofzo. Hij en zijn ex zijn dus nog goed bevriend, ze hadden ook een jaar of 4 ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mijn vriend heeft anderhalf jaar (twee jaar terug of zo) iets met een meisje gehad, en daar heeft ie nu nog superveel contact mee. Ze zijn gewoon supergoede vrienden. Ze zien elkaar heel veel, bellen wel, enz. Maar ik weet dat dat verder in die zin niets voorstelt, ze hebben gewoon een goede band, maar voor de liefde moet ie toch bij mij zijn
![]() Vond het in het begin wel een beetje lastig, maar ik vertrouw hem en ik weet hoe die 'relatie' in elkaar zit, heel onschuldig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij was behoorlijk gek op z'n opa en oma en woonde daar ook praktisch... Dus tja... dat was nogal wat... 'k Heb hem daarna nog gesproken via MSN maar hij wilde even niets meer van me horen... van niemand... Dus tjaaa ![]() (We waren echt goede vrienden vroeger, dus 't was nogal moeilijk... ) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Contract sportschool stilzwijgend 1 jaar verlengd, mag dat nog? Hulk | 18 | 15-06-2011 12:27 | |
Werk, Geld & Recht |
Contract verlening V&D, hoeveel keer mag dat? joept | 10 | 25-06-2010 12:58 | |
Algemene schoolzaken |
Leraar sluit leerlingen op mag dat? Lankheetje | 13 | 05-03-2010 15:08 | |
Algemene schoolzaken |
nablijven, mag dat? plien52 | 42 | 10-12-2008 19:42 | |
Flora & Fauna |
Een uitgestorven dier klonen, mag dat? Buzzzfuzzz.vs | 3 | 28-07-2002 21:36 | |
De Kantine |
Een uitgestorven dier klonen, mag dat? Buzzzfuzzz.vs | 2 | 28-07-2002 16:44 |