Advertentie | |
|
![]() |
|
hell yeah!
zorg ik voor een leuk huisje voor m'n ouders , ik zorg ervoor dat m'n moeder nooit meer werken moet, dat m'n vader genoeg geld heeft voor de beste publiciteit voor z'n eigen zaak, een bescheiden studio voor mij en een auto. (damn, kom ik wel toe? ![]()
|
![]() |
|
als ik met pensioen ga
![]() heb ik toch lekker gewerkt enzo en niet meteen heel m'n leven overhoop gegooid door wat geld... mocht je je dan gaan misdragen, dan ben je toch een groot deel van je leven nog normaal bezig geweest ![]()
|
Weet eigenlijk niej, me oom heeft heel veel met de postcodeloterij gewonnen, 9 miljoen gulden (-belasting is 7 milj ongeveer) en elke x mensen aan zn deur, allemaal goede doelen die m opbellen, hij heeft nu geheim nummer en hij gaat verhuizen, dus...dan wel ,maar het 1e jaar is wel irritant...
||
Citaat:
![]() Arrogant zie ik me écht niet worden, verwaand ook niet. ![]()
|
Hmz... zou lekker zijn
![]() ![]() Maar als ik moet kiezen tussen later 10 miljoen winnen of mijn hele leven lang gezond blijven kies ik zeker voor het laatste!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 |