Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja maar poesenkind wie wil zeggen dat ik mezelf helemaal wil openbaren enuh ik heb geen tijd vooruh tekst en uitlech en ik aangezien we in 2003 leven doe ikkuh zie ikkuh waar ik zin in heb en mischien woordt het wellus tijd dat jullie gewoon kort maar krachtig iets kennuuuuuuu lezen en niet een heel intulechtueel gezeik erbij kus
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Edit: typo!
|
Uhm, kan best dat jij hier voor je ontspanning zit. Maar er zijn hier ook veel mensen met vragen die heel erg serieus zijn. Of mensen willen vergelijken of anderen dat ook hebben.
Jou gedrag is nou niet echt zodanig dat je normale reacties oproept bij andere forummers. En dat betekend dat je geen zinnige mededeling doet. Als je echt iets wil weten vraag dan dingen op een normale manier of geef normaal antwoord als je ergens op reageert. Kijk eens goed rond op het forum hoe anderen vraag en antwoord geven voordat je problemen krijgt. Al deze reacties vindt je zelf ook vast niet fijn.
|
![]() |
hier ken ik wat op trug zegen maare ik gaat me tijd niet verdoen op de dingen die jullie lettten daar let ik niet op bij iemand jullie moeten is niet zo zeuren want als je op zulke dingen gaat letten heb je gewoon niks beters te doen dus conclusie als ik nou is op jullie gaat letten zijn julie ......................................mag je zelf in vullen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik heb trouwens toch ook niet voor niks op school gezeten of wel!? en om antwoord op je vraag te geven; elke jongen reageert weer anders als hij een meisje leuk vindt. Mjah ik ben eik ook geen jongen, dus ik weet het precies. Als ik een jongen leuk vind, dan ben ik daar vaak wel zo dicht mogelijk in de buurt, probeer met hem te praten enz. Misschien dat jongens dat ook zo doen...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ff vraagje aan de jongens.. Verwijderd | 39 | 07-07-2012 22:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borsten -> vraagje aan de jongens/mannen Edithjuh | 61 | 09-07-2003 19:10 | |
Seksualiteit |
Meisjes en jongens ---> schaamhaar? Robin19 | 79 | 23-03-2003 15:48 | |
Lifestyle |
Vraag aan de meiden! Wat vinden jullie van sikjes bij jongens? aap777 | 59 | 16-02-2003 17:46 | |
Liefde & Relatie |
een vraagje aan de heren flying girl | 32 | 15-06-2002 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Aan de jongens droomkoningin | 15 | 06-04-2002 13:41 |