Advertentie | |
|
![]() |
|
- eigenlijk alleen zwarte kleren (geen fluweel)
ik draag wel veel zwart - veel met scheuren vind ik niet mooi - gehaakte dingen met gaten vind ikookniet mooi - netkousen daar heb ik wel een paar van - scheefhangende shirts (waar bijvoorbeeld bhbandjes bovenuit steken) vond ik vroeger erg gaaf - veel piercings ik heb 1 wenkbrauwpiercing en 2 oorbellen - ogen niet versierd maar gewoon zwart zwarte mascara en zwarte eyeliner - levenloze of haatdragende blik meer een dromend blik - mager niet echt - spikes, kettingen, geen chique sieraden niet te veel - afgebrokkelde zwarte nagellak yak, haal dan gelijk die nagellak eraf - lange zwarte (leren) jassen ben ik voor aan het sparen ![]() - ouwe kisten m'n kistjes zijn niet echt oud nee, deze stijl past niet echt bij mij ![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het ook niks hoor, dat trashgoth. vind traditioneel en glam wel heel leuk, gewoon, leuk om te zien, als ze zich niet al te zwart maken ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dat iemand de tijd neemt om iemand anders compleet te gaan ontleden zeg
||
Citaat:
maar goed tja dat met scheuren en spikes herken ik wel, "zo was ik vroeger ook" en dat noemden mensen altijd punkgoth. heel soms en soms vonden ze het gewoon punk en soms gewoon gothic en soms true en soms alto (ik denk dat ik maar een trueheidsode topic voor mezelf open)
|
![]() |
Ehh... hmm.. ik weet 't niet. Wie weet als ik 't zou zien.
"Ja ik heb een tatouage" ohh mooi! "hoe weet jij dat nou je hebt 'm nog niet eens gezien" ![]() ![]() ik bedoel maar.. en ik kan het me nu niet voor de geest halen ![]()
||
Citaat:
En dat die stylen gebaseerd zijn op een "puberale houding" is ook niet helemaal waar. Er zijn genoeg mensen, myself included, die daar niets om geven, maar gewoon aantrekken want ze mooi vinden. En wat is er mis mee als je graag opvalt in een menigte, laat me lekker mijn gang gaan. Waar, er zijn ook genoeg mensen die het alleen doen omdat ze erbij willen horen. En er zijn ook zat mensen die graag willen shockeren. En er zijn, jammer genoeg, ook veel mensen die roepen dat ze anarchist zijn maar geen idee hebben waar het over gaat, maar scheer aub niet iedereen over 1 kam.
|
![]() |
Nou, ik hoor het alweer, iedereen voelt zich aangevallen met het feit dat ik een stijl probeer te omschrijven en er een naam aan geef. Ja, mensen in hokjes douwen is stom, maar iedereen doet het. Ik heb er duidelijk bij gezet dat het gewoon ff een omschrijving is van wat ik om me heen zie.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bent alleen maar volwassen als je als een schaapje achter de kudde aanloopt en je qua stijl aanpast aan de andere schaapjes..
|
![]() |
- eigenlijk alleen zwarte kleren (geen fluweel)
Dat is mooi. - veel met scheuren Mwah... - gehaakte dingen met gaten Mwah... - netkousen Ook gaaf - scheefhangende shirts (waar bijvoorbeeld bhbandjes bovenuit steken) Zoals Toet van Flodder!! ![]() - veel piercings Téveel is niet mooi..Een paar wel. - ogen niet versierd maar gewoon zwart Moet je staan - levenloze of haatdragende blik Is niet nodig - mager Dat is je bouw, niet je stijl - spikes, kettingen, geen chique sieraden Punk? - afgebrokkelde zwarte nagellak Liever netjes en zwart - lange zwarte (leren) jassen Cool - ouwe kisten Ook wel cool Conclusie: Het kan ermee door. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik zeg dat als je volwassen bent je je naar behoren kleed en dat je het wel uit je hoofd laat om je als die-hard goth te vertonen op je werk. En ja tuurlijk kan je gaan ijlen over de relativiteid van volwassenheid maar je weet donders goed wat ik bedoel. *edit* ![]()
Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 14:07. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Je flame is niet echt krachtig, kerel ![]()
|
En natuurlijk zal ik om niet geheel onaardig over te komen ook even melden dat ik het allemaal niet zo slecht bedoel maar dat het gewoon een feit is dat men na de pubertijd meer loslaat van hun extreme denkbeelden en idd vaak (lees: vaak, en dus niet altijd dus ga gerust niet in op het gedeelte van de mensen die zich wel anders blijft kleden) een deel van de massa wordt.
En als je het niet met me eens bent dan sterf je maar ![]()
Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 14:04. |
![]() |
||
Citaat:
En ja het MAG wel, maarja ik eikel graag ![]() Ik zou graag hierbij faery willen verzoeken te sterven aan een nare ziekte.
Laatst gewijzigd op 20-11-2002 om 14:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het lijkt me overduidelijk dat je moet sterven. ps: omdat je nu toch je bek niet opentrekt op msn, zondag hammeren.. met pudie.. maar waar ? bij jou, met die burgerlijke ouders gaat dat dus niet lukken, bij mij.. mja kan best, bij ruud ? met die snorremans in de buurt en die moeder :/ mwah.. zeg maar.
||
Citaat:
het is gvd thrash, slayer is thrashmetal ik zie trouwens niet wat de term ''trashgothic'' met new-wave of post-punk te maken heeft.. en het is trouwens categorie, niet cattegorie |
Advertentie |
|
![]() |
|
|