Advertentie | |
|
![]() |
|
Ernstig? Ja, zo zou ik het eigenlijk wel noemen. Niet omdat het per se levensbedreigend moet zijn ofzo, maar omdat het gewoon de bedoeling is dat je gelukkig bent. En als je niet gelukkig bent moet je eraan werken om er wat aan te doen. Mensen kunnen je daar eventueel bij helpen. Ernstig genoeg dus om er wat aan te doen, al helemaal als het maanden of zelfs jaren duurt.
||
Citaat:
kan je slapen kan je eten kan je boodschappen doen en of je dit wilt. heb je lichaamlijke klachten ?
||
Citaat:
||
Citaat:
eten nee, ik eet nooit. boodschappen kan ik wel maar ben ik te lui voor ![]() en nee, geen lichamelijke klachten. ja... ik heb astma maar dat heb ik al jaren. kisses, black~light.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
-xxx- wendy
|
![]() |
|
de dag nadat ik gruwelijk gezopen heb...dat is echt zo'n kutdag. En verder...naja weleens momenten dat ik ff helemaal nergens zin in heb. Dan ga ik zitten en denk ik "heeft het zin hoe ik me nu voel, hoe ik me nu tegen anderen gedraag etc". Dan kom ik altijd tot de conclusie dat het geen zin heeft en dat ik mezelf alleen nog maar verder naar beneden haal, en dan kost het me meestal een minuut of 5 om tot rust te komen en daarna ben ik weer blij meestal.
Waar een redelijke depressie toch goed voor kan zijn. Dat heb ik er iig wel van geleerd. |
![]() |
||
Citaat:
een depressie is langdurig en hardnekkig en in verschillende gradaties.
|
Volgens mij is het vrij normaal. Ik heb ook vaak dat als er iets mis gaat dat het ineens lijkt alsof alles tegenzit, dat er niets meer goed kan gaan. Volgens mij is dat ongeveer hetzelfde. Dat komt gewoon omdat je op dat moment niet meer echt reeel kan nadenken volgens mij. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, het is niet leuk, maar volgens mij wel normaal.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriend met depressie machteloosje | 38 | 24-11-2006 11:18 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart topic #25 Nona | 487 | 16-04-2005 00:44 | |
Psychologie |
Het Puberteit en dip/depressie/levensmoeheid topic justanothern00b | 51 | 10-02-2005 15:15 | |
Liefde & Relatie |
tijdelijk dipje of ... Fly-girl | 2 | 17-05-2003 18:31 | |
Psychologie |
Iets Diovai | 64 | 25-03-2003 20:13 | |
Psychologie |
modeverschijnsel... pienie | 20 | 20-03-2002 11:38 |