Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2003, 13:12
Fly-girl
Fly-girl is offline
Hoi Iedereen,
Ik heb al bijna een jaar een lieve vriend en we zijn nog steeds verliefd en alles. Toch is er iets waarik mee zit. Als ik bijvoorbeeld vraag of hij met mij wilt afspreken dan geeft ie wel eens een raar antwoord. Bijvoorbeeld als ie nog niet weet wat hij gaat doen. Ik zeg dan wel eens, als ik je vraag kun je toch zeggen wat je anders misschien wilde doen of zeggen dat je wel kan (aangezien je nog niets hebt afgesproken). Of hij zegt dat hij niet kan en als ik dan vraag waarom, dan zegt hij dat hij gewoon niet kan en dat is het. Ik snap niet waarom hij niet gewoon een reden kan geven waarom hij niet kan, als ik dit dan tegen hem zeg verandert er eigenlijk niets. Ik kan dus vragen wat ik wil maar er komt niet echt een duidelijk antwoord maar ik snap niet waarom? Op een gegeven moment denk ik wel eens, nu wil ik wel eens een reden horen maar echt boos worden kan en durf ik niet. Ik wil ook niet dreigen met dat het uit zou kunnen gaan ofzo als hij niet iets gaat zeggen want dat is wel het laatste wat ik wil, maar wat moet ik dan wel doen? Of moet ik hem wel zeggen dat ik bang ben dat het uitgaat als het zo doorgaat? Alles gaat verder goed en ik ben ook gelukkig met hem, alleen dit gaat gewoon niet helemaal lekker. Negeren helpt wel maar na een paar maanden duikt het dan weer op, of is dit normaal? en moet ik niet zo doorvragen? *zucht* Heeft mn relatie wel toekomst en is dit gewoon een dipje waar ik over moet praten of zal het nooit veranderen en wordt ik er uiteindelijk niet gelukiger van? Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt voor reactie(s)!
Oud 17-05-2003, 13:45
Sithan
Sithan is offline
Ik denk eerder dat ie ook veel waarde hecht aan het even alleen kunnen zijn en zich niet zo graag 'geclaimt' wil voelen om zich bij alles wat hij doet of wil jou een reden moet verschaffen...en wellicht durft hij niet te zeggen dat hij gewoon even niet bij jou wil zijn omdat hij denk dat je dat misschien niet fijn vind om te horen of hij vind het zelf vreemd dat hij niet de hele tijd bij jou wil zijn...
maar er lijkt me niks mis mee, als je al een jaar met elkaar hebt zijn de heftigste verlangens om dag en nacht bij elkaar te moeten zijn een beetje afgekoeld, maar daar is niets vreemds aan...
Ik zou als ik jou was gewoon niet altijd zo doormalen over een reden die hij moet geven voor de momenten dat hij niet bij je wil zijn, dat kan nl. heel irriterend zijn...je hoeft toch niet heel zijn doen en laten te weten
Oud 17-05-2003, 18:31
phmpruim
phmpruim is offline
ik denk dat Sithan gelijk heeft. Hij vind het waarschijnlijk heel fijn om ook af en toe alleen te zijn, zonder altijd verantwoording te moeten afleggen voor wat hij doet. En hij is bang jou te kwetsen als hij zegt dat hij liever iets voor zichzelf doet, zonder jou.

Hoe op te lossen: je kunt tegen hem zeggen dat het helemaal niet erg is dat hij af en toe alleen wil zijn, en dat hij dat ook gerust mag zeggen. Zolang het maar niet elke keer zo is dat hij niet wil afspreken.

Ik krijg de indruk dat je van een mug een olifant maakt. Het is helemaal geen groot probleem, het is zelfs heel normaal dat hij zich zo gedraagt. Zeur er maar niet te veel over door, en zet je relatie voort zoals hij was. Succes!
Reageren

Regels voor berichten