Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2003, 19:37
Mariebel
Mariebel is offline
Een vriend van mij heeft vanmiddag mijn kat aangereden (niet expres natuurlijk), ben naar de dierenarts geweest en die dacht dat het wel mee viel. Moest alleen goed opletten dat ie niet sloom werd, ivm inwendige bloedingen. Maar hoe weet ik nu of ie gewoon moe is of echt sloom is? Hij ligt nu te slapen en ik ben erg bang dat het wel erg is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 19:39
Verwijderd
Maak hem wakker en kijk hoe hij reageert?
En als je twijfelt, bel dan de dienstdoende dierenarts...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 19:41
Mariebel
Mariebel is offline
De ene keer doet ie zn ogen wel open, de andere keer niet en draait ie zn hoofd steeds weg en wil verder slapen. Als ik em op de grond zet loopt ie direct weer naar een plekje toe om weer te gaan slapen. Hij heeft toen we thuis waren nog wel wat (katten)melk gedronken, maar daarna niets meer. Het is nu ongeveer 2-3 uur geleden.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Mariebel schreef op 10-07-2003 @ 20:41:
De ene keer doet ie zn ogen wel open, de andere keer niet en draait ie zn hoofd steeds weg en wil verder slapen. Als ik em op de grond zet loopt ie direct weer naar een plekje toe om weer te gaan slapen. Hij heeft toen we thuis waren nog wel wat (katten)melk gedronken, maar daarna niets meer. Het is nu ongeveer 2-3 uur geleden.
Je zegt dat hij meteen naar z'n plekje toeloopt. Loopt hij dan snel of langzaam. Als hij trager loopt dan normaal, kan het wel zijn dat hij sloom is, loopt hij net zo snel dan anders, dan zit het waarschijnlijk wel goed. Dit geldt natuurlijk wel alleen als z'n loopsnelheid niet beïnvloed wordt door andere verwondingen.
Over dat drinken hoef je je ook niet echt zorgen te maken, zo vaak drinken katten nou ook weer niet. Alleen als hij een halve dag niets gegeten of gedronken heeft moet je je zorgen gaan maken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 16:29
Mariebel
Mariebel is offline
Hij liep langzaam, maar inmiddels gaat alles weer goed. Kwam er alleen gister achter dat ie nog een wond had, maar die is vanochtend aanelkaar geniet. Hij komt er gelukkig weer helemaal bovenop
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten