Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verzin eens wat nieuws zeg...zoiets hebben ze al gedaan bij aoctw..maar dan mooier. Dit vind ik bijzonder lelijk eigenlijk. [heb stiekem ff op rancidrancid.com gekeken of het wel het echte artwork is ipv iets dat iemand zelf ff in elkaar geflanst heeft. :/ Maar t'is idd echt.. Beetje gemiste kans.] Album zelf overigens nog niet echt aandachtig geluisterd..komt nog wel. Laatst gewijzigd op 22-07-2003 om 12:50. |
![]() |
||
Citaat:
hahaha ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() mar k heb m nog neit gehoord, dus t zal wel zo zijn.. ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
UPDATE
Videoclip: http://www.rancidrancid.com/m_movies.html Wat een eikels zijn het zeg, je ziet ze aan een tafel zitten met o.a. GOOD CHARLOTTE en KELLY OSBOURNE. Volgens mij hebben ze ook hun drummer geloosd. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
volgens mij is het wel Brett nog steeds op drums...
||
Verwijderd
|
Citaat:
In ieder geval trek ik mijn Rancid shirt nooit meer buitenshuis aan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ga sokken breien man.
||
Citaat:
Rancid heeft toch al eerder een videoclip gehad.. Die was zelf op TMF te zien (ja in de tijd dat TMF nog indie was ![]() ![]() Dus jah sell outs zijn ze toch allang ![]() Ik d/l het album wel van unixpunx ofzo..
||
Citaat:
hahahaha. Sommige mensen moeten zich eerst ergens in verdiepen voor ze hun "hippie/alto mening" uit de doeken doen op een openbaar forum. ![]()
||
Citaat:
en verder vind k t een beetje kinderachtig om ze meteen niet meer leuk te vinden nu ze bij een groter label zitten; als hun muziek er niet door beinvloed wordt vind k t niet erg...
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Net even de clip gekeken.
Erg fout, maarja, zo waren ze ook al in de eerste clips. De drummer is gewoon dezelfde, ik herken z'n gezicht van andere Rancid-clips. En dat ze Good Charlotte aan hun tafel hebben zitten, ach... Als ze daar een stijve Gerlo van krijgen moeten ze dat gewoon doen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind 'Fall Back Down' wel leuk juist. Als je dit al een foute clip vindt, ken je vast niet veel andere clips? Ik ook niet, maar die paar die ik gezien heb zijn nog 10 keer fouter. En ik vind het ook leuk dat ze met die andere band en Kelly Osbourne aan tafel zitten. Want dat is denk ik juist helemaal niet punk-verantwoord
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Welke cd's heb je vandaag gedraaid? battlestar | 330 | 27-04-2004 19:32 | |
Muziek |
Welk nr heb jij voor het laatst gedownload?! BrunetJuh | 246 | 13-10-2003 20:17 | |
Muziek |
origineel: Wat luisteren we? Verwijderd | 238 | 20-07-2003 20:20 | |
Muziek |
op welke release zit jij te wachten melancholy | 123 | 17-06-2003 10:05 | |
Muziek |
Kleine Rancid update Verwijderd | 21 | 01-06-2003 17:41 |