Advertentie | |
|
![]() |
|
Hackers op KaZaA? Ik denk dat je bedoelt dat er gewoon hackers zijn die via jouw IP-adres (dat zij via KaZaA hebben bemachtigd) proberen om jouw PC binnen te dringen.
Het zou mogelijk zijn, draai je ook een firewall? Zo nee, installeren! ![]() http://www.zonealarm.com |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De beste remedie tegen trojans/virussen en andere narigheid is tamelijk simpel. 1a. Hernoem je Administrator-account naar iets anders. 1b. Sluit je gast-account af. 2. Zorg dat je geen Adminstrator-rechten op je useraccount hebt. 3. Gebruik geen Outlook (Express) voor je mail, maar liever Eudora, the Bat of Pegasus Mail. 4. Gebruik geen Internet Explorer maar bijvoorbeeld Opera 7. 5. Open niet klakkeloos vreemde bestanden die gemailed worden. En je kunt vrij zorgeloos je shit doen. Als je dan nòg gehacked weet te worden verdien je 't. |
![]() |
|
![]() |
Ik mag toch hopen dat je Kazaa niet meer gebruikt. Dat er uberhaupt nog mensen met dat programma lopen te zeulen. Ik heb ook wel eens gelezen dat hackers via kazaa veel computers zouden kunnen overnemen. Kijk eens in de search, er zijn genoeg (betere) alternatieven voor kazaa. (Tip: een daarvan lijkt qua naam sterk op Kazaa
![]() |
![]() |
|
wtf, wat een onzin. Denk je dat iemand zomaar je computer binnenkomt, denk het niet. Alleen als je broertje wat geintereseerd is in 'hacken' en leuke tooltjes heeft gedownload van kazaa. En anders is misshien wel je my shared folder verplaatst ofzo. Druk eens op win+F en zoek dan naar *.mp3 Vind je al je muziek terug en zie je meteen waar het staat.
|
![]() |
|
KaZaA heeft een aantal exploits ja. Mirabilis ICQ ook, kweenie of die gefixed zijn.
Gebruik iig KaZaA Lite. Ik zie geen reden om KaZaA te gebruiken. www.kazaalite.tk
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zeg nogmaals 'iemand die ècht wil en ook ècht kan hou je NIET tegen'. Daar kun je tamelijk weinig tegen inbrengen, neem ik aan, gezien je post die eigenlijk kant noch wal raakt? |
![]() |
||
Citaat:
Over het algemeen heb je hier dan ook over hackers en niet over crackers.
||
![]() |
Citaat:
Daar komt nog eens bij, dat je je ook tegen exploits in het algemeen kunt bewapenen. Ik noem een Hogwash, een Systrace en W^X. Dat dat zich op een thuisnetwerk betrekkelijk niet loont lijkt me evident.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Win XP] Service Pack 2, ja of nee? Verwijderd | 93 | 23-04-2005 20:45 | |
Software & Hardware |
[Software] Verdwenen zaken (KaZaA Lite, MSNPlus) Miles | 12 | 15-06-2004 16:43 | |
Software & Hardware |
[P2P] KaZaA wil niet opstarten DaBoY | 12 | 01-05-2004 10:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zijn hackers criminelen of idealisten? alpha | 63 | 19-12-2003 20:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanklacht tegen Kazaa-gebruikers! Systematica | 57 | 21-07-2003 16:51 | |
Software & Hardware |
Golden Hackers BestGamer | 26 | 15-06-2003 19:09 |