Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is echt een kutopmerking! ![]() Damnation is echt vet. Je kunt niet elke keer weer op dezelfde een album uitpoepen. Experimenteren karakteriseert een ware muzikant. Hetzelfde geldt voor The Golden Age of Grotesque...De Mansons zeiden meteen al dat ze een album uit zouden brengen wat ze nog nooit eerder hadden gedaan, en ook nooit meer weer zouden doen...Dus, dan had je eigenlijk al iets "anders " kunnen verwachten. ![]() Maar die van Metallica zuigt echt hard, ja. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() foei ![]() deftones is niet zo zeer slecht, ik vind em saai, eentonig, energie loos. "Ja das experimenteel" experimenteel mn lul, chino moet zn verslaving(en) eens wegdoen en weer eens een goede frontman worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij mij een beetje teleurstelling: Silverchair-Diorama. Het is een mooie cd met een aantal geweldige nummers, maar in z'n geheel valt-ie tegen na mijn favo aller tijden Neon Ballroom. |
![]() |
|
Metallica - St. Anger
Laat ik het er op houden dat de CD heel erg anders geworden is dan ik dacht, en niet echt onaardig om naar te luisteren maar ik had er zeker meer van verwacht. The Offspring - Conspiracy Of One Vanaf hier is The Offspring gestorven, amen. Edit: of misschien 1 cd daarvor al... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik had gewoon verwacht dat ie meer zoals face of melinda en benighted ging worden,en er zit ook niet meer het verschil in tussen hard en zacht zoals op de vorige cd's;wat ik zo goed vond aan opeth.
||
Citaat:
ehhh...incubus- morning view weet nog dat ik die hele maand zat af te tellen, en toen ik hem eindelijk in mn handen had alleen maar kon vergelijken met het 10x beter SCIENCE album |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |