Hoi. Leuk weekend gehad? Ja? Oh. Ik ook.
Goh, jullie hebben weer ruzie gehad? Dacht ik al, wist ik al van tevoren. Hij gebruikt je, wanneer kom je daar nou eens achter? Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ja, verdedig hem maar. Oja, tuurlijk, ik ben slecht. Hoe dúrf ik zo over hem te praten. Hij is al tien maanden boos op mij, maar dat is natuurlijk geen reden, toch? Nee, joh. Laat je maar lekker gebruiken. Dadelijk lekker sexen, dan is alles weer goed… Veel plezier, meisje.
Aaahh, wat erg. Deed-ie niet aardig tegen je? Terwijl hij zoveel hints geeft dat hij je wel leuk vindt? Agossie. De volgende dag wel? Oh, ja, denk ik ook. Hij is gewoon een beetje verlegen! Altijd dronken, maar ook verlegen. Tuurlijk, als jij dat wil, dan is dat zo.
Waarom ik niet uit was? Omdat het niet mag? Dat weet je goed. En omdat ik geen zin had. Oe, ik geloof dat ik iets fouts heb gezegd. Geen zin, dat kennen jullie niet, hè. Jullie hebben altijd zin. En als dat niet het geval is, nou, dan maken jullie gewoon zin. Leuk, joh. Echt! Geweldig. Feesten, je leeft tenslotte maar één keer.
Feest maar lekker door, meisjes, totdat jullie er achter komen dat niet alles rozengeur en maneschijn is. Oh, dat wist je al? Goed van je. Ben je toch niet zo dom als ik dacht. Je vindt het een ramp als Hij een avond niks tegen je zegt. Wat ben je toch depressief. Dadelijk ga je nog zelfmoord plegen...
Nee, ik geloof niet in je, dat heb je goed gezien. Je bent nep, je hele vertoning is nep. Altijd maar lachen, jippie! Joy! Kun je ook serieus zijn? Dacht je dat? Nee hoor, kun je niet. Serieus is bij jou ‘Oké’ en ‘Ja’ en ‘Wat erg voor je!’ zeggen. Denk je dat ik daar iets aan heb? Ja? Goh. Typisch.
Je vindt het jammer dat ik niet meer zo vaak lach? Kom je daar nou al achter? Snel! Of ik ongelukkig ben? Nee, dat weet je best. Ik ben gelukkig. Waarom ik het niet laat merken? Dat laat ik wel merken, meisje. Dat ik niet meedoe met jullie kinderachtige gegiechel wil namelijk niet zeggen dat ik niet gelukkig ben. Knoop dat maar eens in je flaporen.
Hoi. Leuk weekend gehad? Ja? Oh. Ik ook.
Wat ik heb gedaan dan? Nou, ik heb met mijn échte vrienden gegiecheld.