Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2002, 12:15
punkyfish
punkyfish is offline
Hoi. Leuk weekend gehad? Ja? Oh. Ik ook.

Goh, jullie hebben weer ruzie gehad? Dacht ik al, wist ik al van tevoren. Hij gebruikt je, wanneer kom je daar nou eens achter? Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Ja, verdedig hem maar. Oja, tuurlijk, ik ben slecht. Hoe dúrf ik zo over hem te praten. Hij is al tien maanden boos op mij, maar dat is natuurlijk geen reden, toch? Nee, joh. Laat je maar lekker gebruiken. Dadelijk lekker sexen, dan is alles weer goed… Veel plezier, meisje.

Aaahh, wat erg. Deed-ie niet aardig tegen je? Terwijl hij zoveel hints geeft dat hij je wel leuk vindt? Agossie. De volgende dag wel? Oh, ja, denk ik ook. Hij is gewoon een beetje verlegen! Altijd dronken, maar ook verlegen. Tuurlijk, als jij dat wil, dan is dat zo.

Waarom ik niet uit was? Omdat het niet mag? Dat weet je goed. En omdat ik geen zin had. Oe, ik geloof dat ik iets fouts heb gezegd. Geen zin, dat kennen jullie niet, hè. Jullie hebben altijd zin. En als dat niet het geval is, nou, dan maken jullie gewoon zin. Leuk, joh. Echt! Geweldig. Feesten, je leeft tenslotte maar één keer.

Feest maar lekker door, meisjes, totdat jullie er achter komen dat niet alles rozengeur en maneschijn is. Oh, dat wist je al? Goed van je. Ben je toch niet zo dom als ik dacht. Je vindt het een ramp als Hij een avond niks tegen je zegt. Wat ben je toch depressief. Dadelijk ga je nog zelfmoord plegen...

Nee, ik geloof niet in je, dat heb je goed gezien. Je bent nep, je hele vertoning is nep. Altijd maar lachen, jippie! Joy! Kun je ook serieus zijn? Dacht je dat? Nee hoor, kun je niet. Serieus is bij jou ‘Oké’ en ‘Ja’ en ‘Wat erg voor je!’ zeggen. Denk je dat ik daar iets aan heb? Ja? Goh. Typisch.

Je vindt het jammer dat ik niet meer zo vaak lach? Kom je daar nou al achter? Snel! Of ik ongelukkig ben? Nee, dat weet je best. Ik ben gelukkig. Waarom ik het niet laat merken? Dat laat ik wel merken, meisje. Dat ik niet meedoe met jullie kinderachtige gegiechel wil namelijk niet zeggen dat ik niet gelukkig ben. Knoop dat maar eens in je flaporen.

Hoi. Leuk weekend gehad? Ja? Oh. Ik ook.

Wat ik heb gedaan dan? Nou, ik heb met mijn échte vrienden gegiecheld.
Oud 21-04-2002, 12:19
Mollusc
Mollusc is offline
Je hebt echt een leuke schrijfstijl. Vind ik. Herkenbaar typje, herkenbare situatie. Goed beschreven hoor!

En bedankt voor je berichtje op cu2

Mollusc
Oud 21-04-2002, 12:20
Darvan
Darvan is offline
vaag verhaaltje maar wel
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 12:30
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Mollusc schreef:
Je hebt echt een leuke schrijfstijl. Vind ik. Herkenbaar typje, herkenbare situatie. Goed beschreven hoor!
dank je. heb hier ook een gedicht/tekst over geschreven, en toen ik die poste kwam ik erachter dat dit echt een herkenbare situatie is, dat veel mensen dat hebben.

Citaat:
Darvan schreef:
vaag verhaaltje maar wel
dank je
Oud 21-04-2002, 19:13
stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
punkyfish schreef:

Waarom ik niet uit was? Omdat het niet mag?
of ik lees um fout, of hij klopt niet (waarschijnlijk dat 1e )

e schrijstijl idd..
Oud 21-04-2002, 20:28
Verwijderd
dooooooooooooooop

Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 20:29
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
stroopwafel schreef:

of ik lees um fout, of hij klopt niet (waarschijnlijk dat 1e )

e schrijstijl idd..
hmm ja, het moest zoiets zijn van dat ik niet uit was (you know, als in uitgaan ), omdat dat niet mag van mijn ouders.
Oud 21-04-2002, 20:51
abcdefghijk
abcdefghijk is offline
Deze vind ik het beste van de drie, omdat ik het luchtiger vind dan die met Tori Amos. Dat is logisch, want dit is ook een luchtiger onderwerp, maar toch. Ik denk dat je het nog wel ver gaat schoppen als je zo door blijft gaan!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:01
Verwijderd
Hij klopt zooohooohooo.. Hij klopt teveel. Ik weet precies hoe je 't voelt, ik zie er ook gewoon tegenop om morgen weer naar school te gaan.. Alleen al om die onwetende blikken te zien. 'Kvind deze echt heel mooi geschreven, helemaal omdat hier dat gedicht nog aan vast zit.. "I just want a good talk, they just want a good laugh.." *hugt*
Met citaat reageren
Oud 21-04-2002, 21:06
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
abcdefghijk schreef:
Ik denk dat je het nog wel ver gaat schoppen als je zo door blijft gaan!
tenks!

Citaat:
Jewel schreef:
Hij klopt zooohooohooo.. Hij klopt teveel. Ik weet precies hoe je 't voelt, ik zie er ook gewoon tegenop om morgen weer naar school te gaan.. Alleen al om die onwetende blikken te zien. 'Kvind deze echt heel mooi geschreven, helemaal omdat hier dat gedicht nog aan vast zit.. "I just want a good talk, they just want a good laugh.." *hugt*
... jij bent de liefste

ennem, ja, ik vind deze ook het mooist, omdat dat gedicht er bij hoort, ja. hij is ook het best gelukt, vind ik.

*schommelt verder*
Oud 23-04-2002, 11:59
vixen
vixen is offline
k ben heew erg fan van jouw verhaaltjes..k snap dat zo, van die dozen en stuff...

k ben echt fan van jouw verhaaltjes
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 13:52
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
otherside schreef:
k ben heew erg fan van jouw verhaaltjes..k snap dat zo, van die dozen en stuff...

k ben echt fan van jouw verhaaltjes
ik heb een fan ghihi tenks
Reageren

Regels voor berichten